خزعلی: ایجاد فضای دوقطبی در کشور اشتباه است


رییس سابق شورای فرهنگی – اجتماعی زنان با بیان اینکه انتخاب رئیس جمهور می‌تواند انتخابی در راستای انتخاب فردی اصلح برای سربازی امام زمان(عج) باشد، تصریح کرد: کسی را باید انتخاب کرد که راه را برای ظهور باز کند نه اینکه با تردید و ترس و انفعال زمینه نفوذ دشمن را ایجاد کند.

کبری خزعلی، در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به لزوم مشارکت جدی آحاد ملت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اظهار کرد: این نکته همواره مورد تأکید مقام‌معظم رهبری و ‌امام راحل بود چرا که این انقلاب، مردمی و براساس تعالیم انبیاء و قرآن کریم شکل گرفته است. 

وی افزود: مردم باید خود در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته باشند لذا برای اینکه این انقلاب را زمینه ساز قیام حضرت مهدی(عج) قرار دهند باید لحظه به لحظه در مسائل مختلف سهیم باشند و برنامه‌ریزی کنند. 

خزعلی با اشاره به اینکه نمونه عملی فراهم شدن زمینه نفوذ دشمن را در منطقه می‌توان دید، گفت: کسانی که در مقابل دشمنان از جمله آمریکا کوتاه آمدند، سرنوشتی بدی داشتند اما ایران اسلامی به علت استقامت خود توانست در مقابل همه قدرت‌های جهان بایستد و در همه عرصه‌ها موفق ظاهر شود و به عالی‌ترین پیشرفت‌ها دست یابد.

رییس سابق شورای فرهنگی – اجتماعی زنان با اشاره به اینکه همه مردم به دنبال انتخاب فرد اصلح از دید خود هستند، اعلام کرد: ایجاد فضای دوقطبی در کشور اشتباه و غلط است.

وی  با بیان اینکه باید مراقب بازی‌های دیگر بود، تأکید کرد: هر کس که به ایران اسلامی خدمت می‌کند و به شهدا، قانون اساسی و قوانین انقلاب اسلامی متعهد و پایبند است، فرد اصلحی است اما کسی که نسبت به قانون بی‌توجهی و قانون‌شکنی می‌کند، صلاحیت انتخاب شدن از سوی مردم را نخواهد داشت و مردم نیز نسبت به این موضوع هوشیار هستند.

خزعلی در پایان به شاخص‌های لازم و برجسته برای انتخاب رئیس جمهور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره و اعلام کرد: از میان شش کاندیدا فردی که ساده‌زیست‌، عالم‌، سیاست‌مدار، عادل، باتقوا، قانون‌مدار و پرکارتر باشد باید انتخاب شود علاوه بر آن دنیاطلب نباشد وبرای مردم وقت بگذارد. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *