انتقاد حکیمی‌پور از لیست شورای پنجم اصلاح‌طلبان


رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای چهارم شهر تهران با اشاره به لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر پنجم با بیان اینکه امروز باید مرز بین اصلاح طلبی، فرصت طلبی و انحصار طلبی مشخص شود، گفت: متاسفانه شاهد هستیم لیستی برای شورای شهر انتخاب شده که نه تنها مردم را برای حضور در انتخابات تشویق نمی‌کند بلکه بر روی سبد لیست روحانی نیز تاثیر منفی می‌گذارد.

به گزارش سادس،احمد حکیمی‌پور عصر امروز در همایش جوانان شهر تهران با بیان اینکه جریان اصلاح‌طلبی مدعی شفافیت و پاسخگویی است حالا چه بلایی بر سر شفافیت آمده است که حتی جواب ما را نمی‌دهید و هر کسی زنگ می‌زند که چطور شده که امتیاز نیاوردم پاسخ آن را نمی‌دهید و آیا این اصلاح طلبی است.

وی با بیان اینکه متاسفم که اعلام کنم چند روز جلوتر لیست اصلاح طلبان بسته شده بود و برنامه‌ریزی‌ها و شاخص‌بندی‌هایی که می‌گفتند فرمالیته و تنها روکشی برای لیست بود گفت: حداقل از اصولگراها یاد بگیرید چرا که من پشت پرده واگذاری املاک را افشا کردم و به دادگاه  رفتم اما با من چه کردید؟ و در عوض جریان مقابل افرادی که در لیست خانه بودند را در لیست انتخابات قرار داده‌اند.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه آیا جریان پیدا می‌کنید که اینگونه چوب حراج به سرمایه‌های خود بزنند، گفت: من باید اعلام بکنم که این لیست، لیست اصلاح‌طلبی نیست چرا که با تهدید و وعده پست می‌گویند که انصراف دهید و خوشحالم که اعلام کنم باخبر شدم که سید اصلاحات نیز زیر بار این لیست نرفته است.

وی با بیان اینکه حزب ما به زودی اطلاعیه می‌دهد که در مسیر سیاست دست به زانو گرفته و در مسیر جلو می‌رویم، گفت: به حد کافی مسائلی را که نباید می‌دیدیم در این مدت دیدیم و این در حالیست که شعار شورای پاک می‌دهند و جای سوال است مگر ما ناپاک بودیم؟ و این درد بزرگ ما است.

رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای چهارم شهر تهران با بیان اینکه حتی یکبار هم با اعضای فعلی برای بررسی و رصد وضعیت شورا جلسه نگذاشته‌اند، گفت: به ما می‌گویند به میثاق‌نامه متعهد باشید اما باید اعلام کنم که میثاق‌نامه دو طرفه است و وقتی شورای عالی اصلاح طلبان به تعهدات خود عمل نکرد و همه آدم‌ها را سر کار گذاشت چه توقعی دارید و جای سوال است که چرا نمی‌گویید چگونه شاخص‌بندی کردید و چرا پرونده‌هایمان را نشانمان نمی‌دهید و با شورای شهر به عنوان یک طفل سر راهی برخورد کردید و عارف باید بگوید بر اساس چه ضوابطی لیست را تهیه کرده است.

وی با بیان اینکه تا به کی برخی می‌خواهند پدرخوانده جریان باشند گفت: ما پیام دادیم که کنار نمی‌کشیم و با تکیه بر توان و نیروهایمان راه را ادامه می‌دهیم چرا که 80 درصد اصلاح طلبان به این لیست اعتراض دارند و ما با تهدید این لیست را قبول نمی‌کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *