طراوت خاکسار: مدال المپیک هدف بلند مدت من است


اعضای تیم ملی کاراته بانوان

طراوت خاکسار هدف بلند مدت خود را کسب مدال در رقابت‌های المپیک دانست.

تیم‌ ‌ملی کاراته بانوان با پنج ورزشکار عازم رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی است. طراوت خاکسار، دارنده مدال طلای کاراته وان فرانسه در وزن ۵۵ – کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. طراوت خاکسار در گفت‌وگو با سادس، درباره حضور در این رقابت‌ها، بیان‌ کرد: از سال ۸۹ عضو تیم جوانان و امید و امروز نیز در خدمت تیم‌ ‌ملی بزرگسالان هستم. سومین سال حضور من در تیم بزرگسالان است. دو سال در رقابت‌های تیمی حضور داشتم و امسال نیز توانستم در رقابت‌های انفرادی فیکس شوم. عازم رقابت‌های باکو هستیم. تقریبا تمام حریفان خود را می‌شناسم حتی با آن‌هایی که تا به حال بازی نداشتم فیلم بازی‌های‌شان را به همراه مربیان تیم‌ ‌ملی آنالیز کردیم. تمرینات فیزیکی و روانی خوبی را انجام دادیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم نتیجه‌ زحمات خود را در رقابت‌های باکو ببینیم.

او در ادامه‌ بیان‌ کرد: کاراته بانوان همیشه از سطح بالایی برخوردار بوده است. درست است که تیم مردان توانسته سکوی جهانی را داشته باشد ما نیز سعی می‌کنیم در جهان عنوان‌دار شویم. بسیار امیدوار هستم چرا که تمام تلاش و سعی خود را کرده‌ام و مطمئن هستم که در باکو بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم.

تمرین ملی پوشان کاراته

خاکسار با اشاره به رقابت‌های کاراته وان ادامه‌ داد: زمانی که اعلام شد کاراته  المپیکی است، هیجان کاراته‌کاران بالا رفت و سایر کشورها برنامه‌ریزی و پشتوانه‌سازی‌های خود را آغاز کردند. شرایط برای ما نیز بهتر شد تا بتوانیم از پتانسیل‌ بانوان بیشتر استفاده کنیم. باید برای حضور در رقابت‌های المپیک سهمیه کسب کنیم که آن نیز از کاراته‌ وان‌ها، مسابقات جهانی و آسیایی آغاز می‌شود. من در حدود پنج کاراته وان حضور داشته‌ام که آخرین مرحله آن کاراته وان فرانسه بود و در اوایل سال ۲۰۱۷ توانستم طلای رقابت‌های کاراته وان فرانسه را به دست بیاورم.

ملی‌پوش وزن ۵۵ – کیلوگرم در ادامه‌ افزود: بسیار امیدوار هستم برای کسب مدال در رقابت‌های المپیک چرا که تمام حریفان آسیایی و جهانی من در کاراته وان فرانسه حضور داشتند و من توانستم بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم که مسوولان رسیدگی هر چه‌ بیش‌تری داشته باشند. ما می‌توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او درباره هدف خود در رقابت‌های المپیک بیان‌ کرد: ۱۰۰ درصد هدف بلند مدت من کسب مدال در رقابت‌های  المپیک است. باید برای رسیدن به آن هدف، هدف‌های کوتاه مدت را سپری کنم که نزدیک‌ترین هدف رقابت‌های باکو است. از فدراسیون برای مهیا شدن شرایط تشکر می‌کنم و امیدوارم که کاراته بتواند در باکو خوش بدرخشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *