رییس کمیته پیشکسوتان: مشغول بررسی وضعیت بیاتی هستیم


وزنه برداری معلولان

رییس کمیته پیشکسوتان و سرپرست تیم اعزامی به نیوزیلند در خصوص بازنگشتن بیاتی به کشور گفت: در حال بررسی وضعیت این وزنه‌بردار از مرجع ذی‌صلاح هستیم.

به گزارش سادس و به نقل از  فدراسیون وزنه برداری، علیرضا شیخ الاسلامی، رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری درباره بازنگشتن احسان بیاتی، ملی پوش تیم پیشکسوتان به ایران، تاکید کرد: احسان بیاتی یکی از خوش‌سابقه‌ترین وزنه‌برداران تیم ملی پیشسکوتان کشورمان در سفرهای برون مرزی بود. وی ۷ سفر را در مسابقات جهانی و المپیک در رده سنی پیشکسوتان همراه تیم به خارج از کشور اعزام شده بود.
سرپرست تیم اعزامی به بازی‌های المپیک پیشکسوتان تاکید کرد: به هیچ وجه باور کردنی نیست که او بخواهد در کشور دیگر پناهنده شود. هم‌چنین چند روز از مهلت ویزای بیاتی در نیوزیلند باقی مانده است، بنابراین به طور قطعی نمی‌شود نظر نهایی را صادر کرد و در حال‌ بررسی‌های بیش‌تر از سوی مراجع ذی‌صلاح هستیم.
او ادامه داد: از خانواده احسان بیاتی نیز می‌خواهیم که اگر خبر خاصی از او دارند به فدراسیون اطلاع دهند، تا بتوانیم به این وزنه‌بردار کمک کنیم.
شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: از این اتفاق ناگوار ناراحت هستیم و از رییس فدراسیون و مجموعه وزنه‌برداری تشکر می‌کنم که با حمایت دلسوزانه و بزرگوارنه خود همواره موجب دلگرمی پیشکسوتان و اهالی این رشته بوده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *