تمامي زحمات کارکنان نيروي انتظامي نوشته خواهد شد

مرجع تقلید شیعیان جهان با بيان اينکه تکلیف الهي براي بندگان مايه الفت و رحمت است، گفت: تمامي زحمات کارکنان نيروي انتظامي نوشته خواهد شد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار فرمانده انتظامي استان قم،با بیان اینکه از آیات قرآن به دست مي آيد هدف از فرستادن پیامبران محبت و رافت است،گفت: برخی فکر می کنند با آمدن پيامبران انسان به زحمت افتاده چون بايد نماز و روزه گرفته و اسم آن را تکلیف يعني مشقت گذاشته اند.
وی با بیان اینکه پیامبر(ص) بر عبادت خدا افتخار می کرد و می فرمود چه زماني ظهر می شود تا به ملاقات خداوند بروم،گفت: ائمه از نماز شب لذت می بردند و اگر ما درک کنیم و مردم بدانند نماز و روزه چقدر براي شان خاصیت دارد براي آن دست و پا می شکنند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بيان اينکه تمامي زحمات کارکنان نيروي انتظامي نوشته مي شود، گفت: قرآن می فرماید هیچ انفاق و وادی را طی نمی کنید مگر اينکه تمامي آن ها نوشته مي شود برای اینکه خدا می خواهد به انسان پاداش دهد.
سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم نيز در سخناني با يادآوري شهادت جمعي از مرزبانان غيور کشور، علو درجات شان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
وي سپس بعثت نبي مکرم اسلام(ص) را تبريک و آن حضرت را مصدر تمامي واقعیت هاي دین اسلام عنوان کرد و افزود:اینکه بعثت پیامبر(ص)در جهت هدایت انسان ها و بشارت و انزار کسانی که دچار انحراف و مشکل اند بوده کسی شک ندارد و بايد این رسالت به خوبی شناخته شده به یک باور تبدیل شود چون پیامبر الگويي برای تمام بشریت است.
سردار مجتبايي با بيان اينکه دين اسلام دين اخلاق، معرفت و شخصيت دادن به انسان هاست، ادامه داد: پيامبر (ص) نيز هدف از بعثت را گسترش اخلاق عنوان کرد.
فرمانده انتظامي استان قم افزود: کارآمدي يعني اينکه مردم احساس امنيت و آرامش کرده، پليس را از خودشان بدانند و نگاه شان سازنده باشد که بحمدالله اتفاق افتاده و همه را مرهون تلاش پيامبر(ص)، ائمه و علماي دين مي دانيم.
سردار مجتبايي گفت:اگر رسالت نبي مکرم اسلام(ص) و رسالتي که بر عهده حضرت علي(ع)نبود و ائمه آن را به دست علما نمي سپردند شاهد این امت واحده نبوديم و همچنان جامعه در گمراهي و دلالت بود.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *