بسته اخبار اجتماعی سادس در روز چهارشنبه


تحریریه اجتماعی سادس در نخستین چهارشنبه اردیبهشت ماه 96 اخبار چند رویداد مهم اجتماعی را در شش حوزه مختلف منتشر کرد؛ ابلاغ دستورالعمل انتقال گواهی اسقاط خودرو،تا سه روز آینده بخشی از مطالبات فرهنگیان پرداخت می‌شود، فروش "دارو" در عطاری‌ ممنوع/افزایش نظارت بر عطاری‌ها و ادامه باد و باران‌های رگباری در پایتخت از جمله اخبار مهم امروز اجتماعی سادس بود.

به گزارش سادس، تا لحظه مخابره این خبر، تحریریه اجتماعی سادس بیش از 50 خبر را روی خروجی خود قرار داده است. برخی از مهم‌ترین اخبار این حوزه در ادامه آمده است و با کلیک روی هر لینک، متن کامل آن قابل دسترسی خواهد بود:

جزئیات تفکیک مدیریت خط متروی تهران از کرج

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران جزئیات پیشنهادش مبنی بر تفکیک مدیریت متروی تهران – کرج (خط 5) را تشریح کرد.

مدیرکل دفتر ریاست ستاد سوخت کشور خبر داد: ابلاغ دستورالعمل انتقال گواهی اسقاط خودرو

مدیرکل دفتر ریاست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از ابلاغ دستورالعمل انتقال گواهی اسقاط خودرو در جهت تسریع در روند انتقال گواهی‌ها خبر داد.

سهم ایران از بازار دارویی عراق، کمتر از نیم درصد است

وزیر بهداشت هاشمی گفت: 95 درصد داروها در ایران تولید داخل است و به بیش از 40 کشور دنیا صادرات دارو و تجهیزات پزشکی داریم، اما سهم ما از بازار دارو در عراق کمتر از نیم درصد بازار دارویی این کشور است.

“درمان” چقدر خرج دارد؟

“سهم جیب مردم در پرداخت هزینه‌های درمانی” و “هزینه‌های کمرشکن سلامت” از جمله واژه‌هایی است که با نظام‌های سلامت دنیا گره خورده و وای بر آن روزی که بیماری با باری مضاعف به نام “هزینه‌های درمان” دست به گریبان شود.

امروز آخرین فرصت استفاده از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مهلت استفاده از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب امروز ششم اردیبهشت ماه پایان می یابد، گفت: اگر کارفرمایانی بدهکار تاکنون برای پرداخت و یا تعیین تکلیف بدهی شان به شعب تامین اجتماعی مراجعه نکرده اند، فقط تا آخرین ساعت اداری امروز فرصت دارند.

دارندگان حقوق زیر 2 میلیون تومان مشمول همسان‌سازی حقوق شدند/ افزایش 27.8 درصدی حقوق مشمولان

معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری جزییات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری را اعلام کرد.

احداث 13 هزار کلاس درس خیرساز در دولت تدبیر

وزیرآموزش وپرورش در جمع خیرین مدرسه ساز، از احداث بیش از 13 هزار کلاس درس در دولت تدبیر وامید توسط خیرین، خبر داد.

شوراها سواد محیط زیستی خود را به‌روز کنند

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت توجه به حوزه محیط زیست در شورای پنجم شهر و روستاها، گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه مدیریت شهری وجود دارد، انتظار می‌رود مردم کشور ما دست به انتخاب افراد صاحب تجربه و دانش در حوزه‌های مدیریت شهری، برنامه‌ریزی شهری و محیط زیست شهری بزنند.

دولت یازدهم پیگیر حل پدیده ریزگردها با منشاء خارجی است/ 350 هزار چاه غیرمجاز در کشور وجود دارد

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران، با اشاره به اینکه پدیده ریزگردها فراتر از یک بحران است، گفت: دولت یازدهم پیگیر حل پدیده ریزگردها با منشاء خارجی است.

تیترهای که در ادامه می‌آیند پنج خبر پر بازدید امروز تحریریه اجتماعی تا لحظه مخابره این خبر هستند که توسط مخاطبان انتخاب شدند:

چه گیاهان دارویی برای مقابله با دیابت نوع دو مفیدند؟

ابلاغ دستورالعمل انتقال گواهی اسقاط خودرو

“درمان” چقدر خرج دارد؟

خودکشی مرد تایلندی که دختر خود را در پخش زنده فیسبوک کشت

دفن غیراصولی و تلنبار ۹۰ درصد پسماندهای شهر تهران

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *