پیمان اکبری: نمی‌توان بازیکنان باتجربه را کنار گذاشت


پیمان اکبری

مربی تیم ملی والیبال گفت: باید در کنار بازیکنان باتجربه‌مان، بازیکنان جوان را هم به تیم اضافه کنیم اما نباید بازیکنانی که در اوج پختگی هستند را کنار بگذاریم.

به گزارش سادس، پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال در پایان تمرین تیم ملی درباره تمرین‌های ایگور کولاکوویچ گفت: هر مربی برای خودش شیوه تمرینی دارد که در نهایت با استفاده از آن می‌تواند به هدفش برسد.  هر مربی با استفاده از دانسته‌هایش و همچنین آماده کردن بازیکنان از لحاظ روحی آن‌ها را در شرایطی قرار می‌دهد که تمرین‌های خوبی را انجام بدهد. امیدوارم با تمرین‌هایی که سرمربی تیم ملی طراحی کرده و همچنین انگیزه‌ای که بازیکنان دارند به شرایط ایده‌آل برسیم.

او ادامه داد: آنچه که در ابتدای تمرین‌ها نگران کننده بود آسیب دیدگی برخی از بازیکنان‌مان بود که خوشبختانه برطرف شده و همه آن‌ها به بهبودی نسبی رسیده‌اند.

مربی تیم ملی والیبال درباره نتایج تیم ملی در لیگ جهانی گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدوارم به مانند گذشته و حتی بهتر از آن کار کنیم. شاید در گذشته والیبال ما را خیلی نمی‌شناختند اما روی والیبال ایران حساب ویژه باز می‌کنند و تیم تقریبا شناخته شده است و همین کار را سخت می‌کند.

اکبری درباره اینکه سرپرست فدراسیون والیبال اعلام کرده باید خون تازه‌ای به والیبال ایران تزریق شود گفت: آقای داورزنی تجربه انجام این کار را دارد و موفق هم بوده است. خیلی از بازیکنان ما در حال حاضر سن و سال زیادی ندارند و نباید آن‌ها را کنار گذاشت بلکه باید این بازیکنان حفظ شوند و جوانترها را به تیم اضافه کنیم. برخی از بازیکنان نظیر معروف و موسوی اوج پختگی خود را پشت سر می‌گذارند و باید از پتانسیل آن‌ها استفاده کنیم. برنامه فدراسیون و همچنین کولاکوویچ این است که از بازیکنان جوان هم استفاده شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *