اسناد رسوایی رژیم آل خلیفه منتشر می شود

“بحرین لنا” مرکز اطلاع رسانی جبهه دفاع از مقاومت مردم بحرین با انتشار بیانیه شدید الحنی مراتب اعتراض خود را به رژیم آل خلیغه در مورد سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کرد و تاکید نمود که در آینده نزدیک اسنادی دال بر رسوایی همه جانبه رژیم دیکتاتور آل خلیفه منتشر خواهد کرد.

“بحرین لنا” مرکز اطلاع رسانی جبهه دفاع از مقاومت مردم بحرین با انتشار بیانیه شدید الحنی مراتب اعتراض خود را به رژیم آل خلیغه در مورد سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کرد و تاکید نمود که در آینده نزدیک اسنادی دال بر رسوایی همه جانبه رژیم دیکتاتور آل خلیفه منتشر خواهد کرد.

به گزارش سادس در این بیانیه که در اختیار پایگاه خبری “رویکرد” قرار گرفته، آمده است: در ادامه روند ظلم وستم آل خلیفه به شیعیان و مسلمانان بحرین، در اقدامی تعجب برانگیز حکم به سلب تابعیت ایت الله شیخ عیسی قاسم رهبر مسلمانان بحرین داده که دل هر مسلمانی را در هر نقطه از جهان به درد آورد. اتهامات بی مورد و بی اساس که به شیخ عیسی زده شده مصداق واقعی ظلم و ستم و بی عدالتی است که ما نیز به نوبه خود این اقدام آل خلیفه را محکوم نموده و از تمامی مراجع قانونی و حقوق بین المللی خواستار رسیدگی به این اقدام را داریم.

در کشوری که تظاهرات مسالمت آمیز در آن به مدت پنج سال با هدف مشارکت و همکاری برای بازسازی بحرین ادامه دارد، اما دولت پاسخ نمی دهد، این نشان می دهد که حکام آن کشور مستبد و ظالم هستند.

در این باره باید تاکید کرد که سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم آغاز پایان حکومت آل خلیفه خواهد بود.

کسانی که روند تحوّلات بحرین را دنبال می کنند، می دانند که آیت الله شیخ عیسی قاسم نه تنها بر آتش تفرقه و طایفه گرایی ندمیده بلکه در سال های اخیر نقش بزرگی در مسالمت آمیز ماندن اعتراضات مردمی با شعار «سلمیّة، سلمیّة» و فراگیر نشدن آتش خانمانسوز فرقه ای ایفاء کرده است. لذا اتهامات مطرح شده در مورد ایشان که لنگر ثبات و امنیت مردم مظلوم بحرین بود، علاوه بر آن که خلاف واقع است، اقدامی تحریک آمیز برای امنیت جامعه و حتی برای خود حکومت خودکامه آل خلیفه تلقّی می شود. به راستی اگر تبعید امام خمینی (رحمه اللّه) برای شاه ایران و حفظ حکومت دیکتاتوری اش سودمند بود، سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم نیز برای آل خلیفه مفید خواهد بود.

اقدام حکومت آل خلیفه برای لغو تابعیت ایشان تضییع حقوق ابتدایی شهروندان و بر خلاف مادّه ۱۵ اعلامیه جهانی حقوق بشر است که تصریح می کند هیچ­کس را نمی توان خودسرانه از تابعیت خویش محروم ساخت. لذا همان گونه که دفتر حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد «این تصمیم دولت بحرین طبق قوانین بین‌المللی مسلماً غیرقابل توجیه است.»

اقدامات نابخردانه­ اخیر آل خلیفه در اطاعت از فتنه افکنی آل سعود در سیاهه اقدامات مجرمانه دیگر در طول چند سال گذشته قرار می گیرد، از جمله: ایجاد فضای ترس و تهدید در مراکز دینی، تعطیلی نهادهای جامعه مدنی مانند حزب الوفاق به عنوان بزرگ ترین حزب قانونی کشور و دو حزب قانونی دیگر، فشار بر علماء، تخریب مساجد و اماکن دینی، حکم قضایی به حبس طولانی چهره های ملّی و … قابل توجیه نیست.

از عموم مسلمانان دنیا و سازمان های بین المللی و حقوق بشری در جهت احقاق حقوق شهروندی این شخصیت علمی و مردمی اقدام کنند و جلوی اقدامات غیرعقلانی و مخالف اصول مسلم حقوق بشرِ آل خلیفه را بگیرند و البته این یک باور و سنت الهی در طول تاریخ بوده است که ظلم به بشریت دوام نخواهد داشت.

در پایان متذکر می شویم با توجه به  اقدامات ضدحقوق بشری رژیم آل خلیفه علیه معترضان، تلاش برای تغییر در ساختار اجتماعی و قومیتی و فساد همه جانبه سیاسی، اقتصادی و جنسیتی توسط رژیم آل خلیفه به زودی اسناد قابل ملاحضه ای در این رابطه منتشر خواهیم کرد.

به گزارش “رویکرد“، جبهه دفاع از مقاومت مردم بحرین با عنوان عربی جبهه الدفاع عن مقاومه الشعب البحرینی اسفندماه سال ۱۳۹۱ در راستای حمایت گروه های مردم نهاد ایرانی و جبهه مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا از مردم بحرین تشکیل و حسین شیخ الاسلام سفیر سابق ایران در سوریه و رئیس مرکز بین الملل مجلس به عنوان دبیر کل آن انتخاب شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *