شهدا باید به‌ عنوان الگوی برتر به نسل جوان معرفی شوند

فرمانده یگان ویژه استان زنجان گفت: باید شهدا به‌عنوان الگوی برتر به نسل جوان معرفی شوند و این ممکن نیست مگر این‌که یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رضا باباپور” در جمع کارکنان یگان ویژه استان زنجان، اظهارداشت: در هر جامعه‌ای که فرهنگ شهادت و ایثار در آن جریان داشته باشد و بالاترین آرزوی رهبر و افراد آن جامعه، شهادت باشد، آن جامعه زنده است و هیچ نیرو و قدرتی توان مقابله با آن را نخواهد داشت.
سرهنگ باباپور گفت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت يکي از شاخص هاي جامعه ايراني براي مقابله با فتنه ها و نقشه هاي شوم دشمنان است كه بار ها مورد تأكيد مقام معظم رهبري( مدظله العالی) قرار گرفته است.
فرمانده یگان ویژه زنجان خاطرنشان کرد: امنیت نظام اسلامی به برکت خون های پاک شهدا، تلاش ها و رهنمودهای گرانقدر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که ضرورت دارد در راستای تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی کوشا باشیم.
وی،خدمت در نیروی انتظامی را مایه افتخار، در عرصه خدمتگزاری عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اقدامات لازم خدمتگزاران خوبی برای خانواده شهدا باشیم.
باباپور خاطرنشان کرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت يگي از شاخص هاي زندگي جامعه ايراني براي مقابله با فتنه ها و نقشه هاي شوم دشمنان است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *