35 فقره سرقت از منازل مسكوني در كارنامه سياه زن و مرد جوان

سارقان منازل مسكوني در غرب مشهد با 35 فقره سرقت دستگیر و 15 مالخر اموال مسروقه به مقام قضائي معرفي شدند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “حميد رزمخواه” رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: در پي گزارش چند فقره سرقت از منازل مسكوني در غرب مشهد و پي گيري هاي گسترده كارآگاهان پليس آگاهي مشخص شد که زن جواني با همدستي فرد ديگري اقدام به سرقت از منازل مي كند.
وی افزود: با توجه به اهميت موضوع،‌ پرونده به پايگاه غرب پليس آگاهي ارجاع و در اين راستا تحقيقات گسترده اي آغاز شد.
سرهنگ رزمخواه گفت: كارآگاهان پليس آگاهي پس از چند ساعت كنترل و مراقبت هاي نامحسوس زن جوان را در اقدامي غافلگيرانه دستگير و با هماهنگي مقام قضائي منزل وی را مورد بازرسي قرار دادند.
وی خاطر نشان كرد: ماموران انتظامی در بازرسي از منزل این متهم اقلام زيادي از اموال مسروقه شامل 15 دستگاه ال سي دي، ال اي دي و لپ تاپ،‌ لوازم بهداشتي، آبگرمكن لوازم و قطعات خودرو و… كشف كردند.
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي تصريح كرد: زن جوان در تحقيقات اوليه با همدستی مرد 31 ساله اي که وی را در اين سرقت ها همراهی می کرد اعتراف كرد که در اقدامي غافلگيرانه متهم ديگر این پرونده نيز دستگير شد.
سرهنگ رزمخواه تصريح كرد: دو متهم در بازجويي هاي انجام شده تاكنون به سرقت از 28 منزل مسكوني در محدوده قاسم آباد مشهد و بلوار الهيه،‌ مجيديه و اميريه اعتراف كردند.
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در خاتمه با اعلام اينكه هفت فقره سرقت دیگر از منازل كه توسط این متهمان انجام شده نيز در حال بررسي است، گفت: در اين پرونده بيش از 15 مالخر اموال مسروقه در نقاط مختلف شهر مشهد شناسايي و با حكم قضائي احضار و اموال مسروقه نیز از اين افراد كشف شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *