دو سارق کارتن خواب با 100 فقره سرقت

ماموران کلانتری “سناباد” مشهد با دستگیری دو سارق کارتن خواب پرده از 100 فقره سرقت داخل خودرو برداشتند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: ساعت 04:15 دقیقه بامداد روز گذشته یکی از تیم های کلانتری 15 سناباد در اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشت زنی در محدوده خیابان تورج به دو سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند.
سرهنگ “محمد بوستانی” افزود: راننده خودرو به محض مشاهده خودرو پلیس متواری شد که تیم گشت پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و راننده و سرنشین آن در حالی که به صورت پیاده متواری شده بودند را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهمان که دارای سابقه سرقت و کارتن خوابی اند در بازجویی اولیه منکر هرگونه جرمی شدند ولی در چندين مرحله بازجوئی های علمی پلیس به 100 فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان گفت: از شهروندان درخواست می شود نکاتی را در خصوص پیشگیری از سرقت داخل خودرو رعایت کنند از این قبیل که اتومبيل خود را به لوازم ايمن نظير دزدگير، سوئيچ مخفي، قفل فرمان و يا پدال و وسايل تآخيري و بازدارنده مجهز کنند و از پارک اتومبيل در نقاط خلوت و کم نور خودداري کرده و در صورت امکان در پارکينگ پارک شود. هنگام ترک خودرو دقت کنند که درب ها و شيشه ها کاملا بسته باشند و از بجا گذاشتن اشياء قابل توجه و قيمتي و قرار دادن اوراق شناسايي و سند اتومبيل در داخل خودرو جدا خودداري کنند.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *