محور اساسی امنیت اقتصادی، نیروی انتظامی است

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان ، امنیت اقتصادی را یکی از مولفه های تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: محور اساسی برای ایجاد امنیت اقتصادی، نیروی انتظامی است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله “علي خاتمي” در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی استان اظهار داشت: حضور پلیس در ایام نوروز کاملاً ملموس و پر رنگ بود و به خوبی توانست امنیت ترافیکی و اجتماعی را در استان برقرار کند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان نیروی انتظامی را حافظ ارزش‌های نظام و خون شهدا قلمداد كرد و افزود: ناجا با تلاش و در کنار مردم بودن ،امیدواری و امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.
آيت الله خاتمي اظهار کرد: مقوله امنيت نعمت بزرگي است که به وسيله نيروي انتظامي و ساير نيروهاي مسلح تامين مي شود و همه بايد قدر آن را بدانيم و از اين بابت شکرگزار باشيم.
وي تاكيد كرد : نيروي انتظامي استان از نيروهاي جدي ، فعال ، پيگير و موفق در امور خود برخوردار بوده كه اين امر باعث كاهش انواع جرایم و افزايش اعتماد مردم به پليس و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شده است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان ، امنیت اقتصادی را یکی از مولفه های تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: محور اساسی برای ایجاد امنیت اقتصادی، نیروی انتظامی است.
وي در ادامه ، امنیت را یکی از مقوله های مهم جامعه دانست و افزود: امنیت بستر رشد یک کشور و زمینه ساز سیاست، اقتصاد و فرهنگ جامعه محسوب می شود و کار شما عزیزان تامین امنیت همه جانبه و گسترده است و در حقیقت شما عزیزان زیر ساخت توسعه را تامین می کنید.
آيت الله خاتمي با اشاره به اقدامات بسیار ارزشمند ناجا در نوروز 96 خاطر نشان کرد: خدمات شايسته نيروي انتظامي در این ایام براي برقراري نظم و امنيت، پيشگيري و كاهش وقوع تصادفات، حوادث، جرايم و بزه كاري ها در سراسر كشور قابل تقدير و ارزشمند است و در اين مسير خدمت، پليس استان زنجان با همت مضاعف و تلاش بي دريغ، نظم و آرامش شايسته اي در اين استان برقرار كرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *