اقتصاد مقاومتي در منشور امنيت به نتيجه مي رسد

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با مهم برشمردن نقش امنيت در رونق اقتصادي، گفت: اقتصاد مقاومتي در منشور امنيت به نتيجه مي رسد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “علي مؤيدي” در سفر به استان کهگيلويه و بويراحمد در جلسه قرارگاه نوروزي امام علي (ع) فرماندهي انتظامي استان، از انتخابات به عنوان يک رويداد بزرگ سال گذشته ياد کرد و اظهار داشت: برابر گزارش هاي دريافتي و سخنان نماينده ولي فقيه، امنيت انتخابات در اين استان مطلوب و مثال زدني بود و بايد به تلاشگران عرصه امنيت و همه سربازاني که در راستاي تأمين امنيت انتخابات در اين استان تلاش کردند، خداقوت و دست مريزاد گفت.

وي با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي در منشور امنيت به نتيجه مي رسد، عنوان کرد: آنچه امروزه در کلام مقام معظم رهبري بوده و فکر و ذهن همه را به خود مشغول کرده و به عنوان يک وظيفه بايد در راستاي تحقق آن تلاش کنيم، توسعه اقتصاد و عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي در ايران اسلامي است.

مؤيدي تصريح کرد: ما به عنوان پيرو اين امام و مرجع جهان اسلام و ولي فقيه بايد خود را براي تحقق شعار “اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل” آماده کنيم؛ زيرا لبيک گفتن به امام و رهبر جزء اعتقادات ديني ماست.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بيان اينکه نقش يکايک اعضاي خانواده نيروي انتظامي در حوزه اقتصاد مقاومتي مي تواند برجسته و تأثيرگذار باشد، گفت: اگر انسان ها به نقش و تکليف خود توجه داشته باشند، انسان هاي مفيدي خواهند بود و ما امروزه مي بينيم که ناجا در بحث اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتي کارنامه درخشاني داشته است.

مؤيدي با بيان اينکه آنچه که مي تواند سرمايه يک کشور و استان را حفظ کند امنيت است، اظهار داشت: در واقع اگر امنيت در فرايند اقتصاد مقاومتي نباشد، امکان تحقق اين شعار وجود ندارد.

وي با اشاره به امنيت مطلوب و مثال زدني کشور و وجود ناامني در کشورهاي همسايه، بيان داشت: امنيت مطلوب کشور مرهون لطف الهي و رهبري پيامبرگونه مقام عظماي ولايت ، تلاش همکاران و همراهي مردم است.

مؤيدي ابراز داشت: در گزارش فرمانده انتظامي استان درباره عملکرد اين فرماندهي در ايام تعطيلات نوروزي، موفقيت هايي را در کاهش جرايم و تصادفات نشان مي دهد که قطعاً خدمات همکاران باقيات الصالحات براي آنان خواهد بود و به عنوان يک تجربه بايد به نسل هاي آينده منتقل شود.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصريح کرد: اين روزها نيروي انتظامي چتر امنيت را بر سر 50 ميليون مسافر در سراسر کشور گسترانده که حضور پررنگ، مؤثر، محسوس و قابل قبول کارکنان انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد در جاده ها و شهرها و همچنين خدمات و تلاش هاي ساير همکارانمان در ديگر استان ها مؤيد اين موضوع است.

مؤيدي با ابراز خرسندي از اقدامات پليس استان در مقابله و کشف مواد مخدر، گفت: امروزه در حوزه مبارزه با مواد مخدر با يک جنگ پنهان و خطرناک مواجه هستيم که وظيفه ما در اين جنگ هوشياري، آگاهسازي عمومي، اجتماعي کردن مقابله با مواد مخدر و مقابله بي امان و شبانه روزي با قاچاقچيان و خرده فروشان اين مواد افيوني و خانمانسوز است.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پايان اين جلسه به تعدادي از مسئولان انتظامي استان لوح سپاس اعطاء کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *