قطع موقت سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت

سرویس بانکداری اینترنتی بانک ملت از ساعت ۲۳ الی ۲۴ روز سه‌شنبه مورخ ۱۵‏/۰۱‏/۹۶ از دسترس مشتریان خارج می گردد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ملت، به منظور تست سامانه بانکداری اینترنتی در خصوص الزام به استفاده از یکبار رمز در انواع حواله از تاریخ ۲۰‏/۰۱‏/۹۶، سامانه مذکور از ساعت ۲۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۵‏/۰۱‏/۹۶ از دسترس مشتریان خارج گردیده و پس از آن به روال کنونی باز می‌گردد.
بانک ملت ضمن عذرخواهی از مشتریان گرامی به دلیل این قطعی اعلام کرد از بامداد روز چهارشنبه، خدمات این سرویس از سر گرفته خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *