برگزاري يادواره شهداي يگان ويژه / ساخت مستند اين رهروان آسماني در دستور کار

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا از برگزاري يادواره شهداي اين يگان خبر داد و گفت : در سال جاري يادواره 1200شهيد يگان ويژه در تهران و مراکز استانها به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش سادس ، سردار “حسن کرمي” در ديدار با خانواده سردار شهيد “غلامحسين ايراني” اظهار کرد : اين شهيد بزرگوار  در طول مدت حضور در لشگر 28 روح الله و يگان هاي ويژه ، دلاورمردي ها و خدمات ويژه اي داشته است.

وي افزود : بايد  ايثارگري ، تلاش و مجاهدت  شهدا و جانبازان ترويج يابد تا همگان بدانند امنيت کشور مرهون جانفشاني ها و ايثار شهدا و جانبازان است.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا در ادامه با اشاره به ساخت و پخش فيلم مستند “اين رهروان آسماني” بيان کرد: تهيه اين مستند در دستور کار يگان هاي ويژه ناجا قرار دارد که به محض آماده شدن مقدمات و جمع آوري اطلاعات لازم ، اين کار نيز به مرحله اجرا در خواهد آمد.

اين مقام ارشد انتظامي همچنين از برگزاري يادواره شهداي يگان هاي ويژه ناجا به صورت متمرکز در سراسر کشور خبر داد و گفت : در سال جاري يادواره 1200شهيد يگان ويژه در تهران و مراکز استانها به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا گفت: هدف از اجراي اينگونه مراسم ، زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداست،بايد از اين آثار بجا مانده از شهدا به خوبي محافظت شود و در خدمت جامعه قرار گيرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *