مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با بیان این که همه پیشخوانهای شهرنت، با مجوز قانونی نصب و راهاندازی شده است، اعلام کرد: بر اساس نظرسنجیهای صورت گرفته خدماترسانی شهرنتها ۹۵درصد رضایت مردم را به همراه داشته است.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک شهر،این مرکز، با اشاره به خدمات شبانهروزی مورد نیاز شهروندان در شهرنتها آورده است که ارائه این خدمات، مختص به ساعات اداری بانکها نبوده و از این رو تا کنون استقبال بسیار خوبی از آنها شده است.
روابط عمومی بانک شهر در این گزارش با اشاره به این خدمات ویژه در ایام نوروز، نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب و تعطیلات رسمی ادامه داد: بانک شهر به عنوان تنها بانک فعال و تخصصی در حوزه مدیریت شهری در کشور توانسته خدمات شایستهای در پیشبرد طرحهای عمرانی و آبادانی شهرها ایفا کند و ارائه خدمات شبانهروزی در پیشخوانهای شهرنت نیز به عنوان بخشی از خدمات ویژه بانک شهر به منظور ارتقای رفاه شهروندان در شهرهای سراسر کشور برنامهریزی و اجرا شده است.
طبق این گزارش، جانمایی و راهاندازی این پیشخوانها در سراسر کشور بر اساس نیازسنجی صورت گرفته از شهروندان و با دریافت مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیربط و طی بررسیهای کارشناسی به لحاظ عدم سدمعبر صورت پذیرفته است.
همچنین، استقبال و درخواست سازمانها و نهادهای مختلف جهت توسعه شبکه پیشخوانهای شهرنت در محدوده و شهر حوزه فعالیت آنها منجر به راهاندازی تعدادی از این پیشخوانها علاوه بر سطح شهرها در فرودگاههای بینالمللی و سازمانهای مردمنهاد نیز شده است که مراتب، بیانگر تبدیل این پیشخوانها به عنوان یکی از المانها و بخشی از مبلمان مدرن شهری است.
روابطعمومی بانک شهر طی این گزارش با اشاره به بازنگری و ممیزیهای مستمر این بانک در جهت کیفیسازی خدمات این پروژه به اقدامات صورت گرفته در جهت جابهجایی و اصلاح جانمایی پیشخوانها به منظور جلوگیری از هرگونه مزاحمت احتمالی و جلب رضایت بیشتر شهروندان اشاره کرد و از شهروندان و رسانهها برای مشارکت و انتقال نظرات سازنده دعوت به همکاری کرد.
روابط عمومی بانک شهر در این گزارش با اشاره به این خدمات ویژه در ایام نوروز، نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب و تعطیلات رسمی ادامه داد: بانک شهر به عنوان تنها بانک فعال و تخصصی در حوزه مدیریت شهری در کشور توانسته خدمات شایستهای در پیشبرد طرحهای عمرانی و آبادانی شهرها ایفا کند و ارائه خدمات شبانهروزی در پیشخوانهای شهرنت نیز به عنوان بخشی از خدمات ویژه بانک شهر به منظور ارتقای رفاه شهروندان در شهرهای سراسر کشور برنامهریزی و اجرا شده است.
طبق این گزارش، جانمایی و راهاندازی این پیشخوانها در سراسر کشور بر اساس نیازسنجی صورت گرفته از شهروندان و با دریافت مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیربط و طی بررسیهای کارشناسی به لحاظ عدم سدمعبر صورت پذیرفته است.
همچنین، استقبال و درخواست سازمانها و نهادهای مختلف جهت توسعه شبکه پیشخوانهای شهرنت در محدوده و شهر حوزه فعالیت آنها منجر به راهاندازی تعدادی از این پیشخوانها علاوه بر سطح شهرها در فرودگاههای بینالمللی و سازمانهای مردمنهاد نیز شده است که مراتب، بیانگر تبدیل این پیشخوانها به عنوان یکی از المانها و بخشی از مبلمان مدرن شهری است.
روابطعمومی بانک شهر طی این گزارش با اشاره به بازنگری و ممیزیهای مستمر این بانک در جهت کیفیسازی خدمات این پروژه به اقدامات صورت گرفته در جهت جابهجایی و اصلاح جانمایی پیشخوانها به منظور جلوگیری از هرگونه مزاحمت احتمالی و جلب رضایت بیشتر شهروندان اشاره کرد و از شهروندان و رسانهها برای مشارکت و انتقال نظرات سازنده دعوت به همکاری کرد.