سه هدف محوری طرح نوروزی؛ برقراری نظم ، پیشگیری از وقوع جرم و تسهیل در آمد و شد

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا برقراری نظم و انضباط در پهنه کشور، پیشگیری از جرم و تسهیل در آمد و شد با محوریت کاهش تصادفات و کشته های ناشی از تصادفات را سه هدف محوری طرح نوروزی معرفی کرد و بیان داشت:‌ به نظر می رسد هرسه هدف در استان گیلان محقق شده است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی معصوم بیگی” در قرارگاه نوروزي امام علي(ع) استان ، ماموریت های نیروی انتظامی را سخت، پیچیده و دشوار دانست و گفت:‌ انسان قبل از شکست دادن دشمن، باید نفس خودش را شکست دهد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اگر پلیس در بهترین وضعیت نباشد، امنیت در جامعه به خطر خواهد افتاد، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید در هر لحظه‌ای آماده انجام ماموریت‌های دشوار باشد.
وی مجاهدت در راه خدا را مقدمه شهادت دانست و خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در نظر مقام معظم رهبری، مجاهدان فی سبیل الله هستند.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه پلیس از جانش می‌گذرد تا مردم در آرامش و آسایش باشند، بیان داشت: چشم بیداری که در راه خدا نگهبانی می‌دهد، از بالاترین ثواب برخوردار می شود.
سردار” معصوم‌بیگی “طرح گیلان مطهر را تلاشی قابل ستایش در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و اضافه کرد: دغدغه های دینی و ارزشی در اجرای این طرح، باید در سایر استان ها نیز دنبال شود.
این مقام انتظامی، حفظ نظام جامعه را در گرو حفظ امنیت دانست و تصریح کرد: کار کردن برای مردم، خستگی در پی ندارد.
وی با بیان اینکه ماموریت های پلیس باید صبورانه و عاشقانه دنبال شوند، اظهار داشت: صبر در انجام ماموریت یکی از الزامات جدی ماموریت‌های نیروی انتظامی است.
اين مقام ارشد انتظامي، برقراری نظم و انضباط در پهنه کشور، پیشگیری از جرم و تسهیل در آمد و شد با محوریت کاهش تصادفات و کشته های ناشی از تصادفات را سه هدف محوری طرح نوروزی معرفی کرد و بیان داشت:‌ به نظر می رسد هرسه هدف در استان گیلان محقق شده است.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا وضعیت نظم و امنیت را در استان گیلان مطلوب توصیف کرد و افزود: برای حفظ این شرایط باید در تمام سال برنامه ریزی دقیق و درست وجود داشته باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *