قاچاقچيان زير ذره بين پليس آگاهي/ عزم راسخ ناجا در تشديد مبارزه با قاچاق

رئيس پليس آگاهي نيروي انتظامي گفت: قاچاقچيان و باندهاي سازمان يافته زير ذره بين پليس آگاهي هستند و اين پليس يا عزمي راسخ “تشديد مبارزه با قاچاق” را دنبال مي کند.

سردار ” محمد رضا مقيمي ” در حاشيه بازديد از گروهان مرزي “هيروئي” شهرستان پاوه – استان کرمانشاه- به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : بر مبناي منويات مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) و تدابير فرمانده ناجا، اولويت هايي در برنامه کاري پليس آگاهي تعريف شده است که”تشديد مبارزه با قاچاق” و “کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان” از اين اولويت ها است.

وي با اشاره به اهميت مقابله با پديده قاچاق، افزود: مبازره با قاچاق کالا و ارز نيازمند مشارکت همگاني است، کنترل و نظارت بر مرزها نيز در مقابله با اين معضل بسيار کار گشا است.

رئيس پليس آگاهي ناجا ادامه داد : خوشبختانه از سنوات گذشته نيروي انتظامي با برنامه ريزي دقيق، تزريق تجهيزات و به کارگيري نيروهاي مجرب در جلوگيري از ورود کالاي قاچاق به کشور از طريق مرزها موفق عمل کرده و تقويت اين مهم همچنان در دستور کار نيروي انتظامي است.

سردار مقيمي با بيان اينکه مقابله با پديده ” قاچاق ” نيازمند عزم ملي و مشارکت همگاني است ، خاطر نشان کرد : قاچاق کالا و ارز به بدنه “اقتصاد ملي” ضربه وارد مي کند و پيامد هاي منفي اين معضل گريبان گير همه خانوده ها مي شود.

وي در ادامه با اشاره به جايگاه و نقش مهم مرزباني در مقابله با قاچاق، گفت : سهم مرزباني در توسعه و تقويت امنيت پايدار کشور بيش از ساير رده هاي تخصصي نيروي انتظامي است هم چنان که پليس آگاهي در تشديد مبارزه با پديده قاچاق عزمي راسخ دارد.

رئيس پليس آگاهي ناجا تاکيد کرد : برخورد با قاچاقچيان کلان و باندهاي سازمان يافته اولويت پليس آگاهي است هرچند خرده قاچاقچيان نيز زير ذره بين پليس هستند.

وي ياد آور شد: ارتقاء تجهيزات و مهارت هاي علمي و عملي کارکنان پليس آگاهي در راستاي مبارزه با قاچاق نيز از اولويت هاي اين پليس است.

گفتني است سرهنگ “محمد رضا اميري” رئيس پليس آگاهي استان کرمانشاه، فرمانده مرزباني استان کرمانشاه و جانشين انتظامي گروهان مرزي هيروئي شهرستان پاوه در اين بازديد ، سردار “مقيمي “را همراهي کردند .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *