نیروی انتظامی حق بزرگی بر مردم دارد / هرکس قانون را رعایت کند در واقع تقوای الهی پیشه کرده است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین با تاکید بر رعایت نظم پذیری و قانونمندی توسط آحاد مردم و مهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروز ، تصریح کرد: هرکس در کار خود قانون را رعایت کند در واقع تقوای الهی را پیشه کرده است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، سردار “عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی شرق استان تهران و هیئت همراه ، با آیت ا… “محمودی” امام جمعه شهرستان ورامین دیدار وگفت و گو کرد.
آیت الله “محمودی” در شهرستان ورامین در این دیدار ضمن تبریک سال 1396 که از سوی مقام معظم رهبری به سال ” اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال “مزین شده است ، نقش پليس را در اشتغال و تقويت توليد ملي، پررنگ دانست و اضافه كرد: حضور پليس در مرزها و برخورد با قاچاق كالا، تاثيرات مثبتي در اقتصاد كشور خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به روایتی که آمده است “پاسداری یک شب از حریم مردم با چهل شب عبادت برابری می کند” بیان داشت: خداوند توفیق بزرگی نصیب کارکنان نیروی انتظامی کرده است که هر کسی نمی تواند از آن برخوردار شود.
آیت الله محمودی در ادامه با تاکید بر رعایت نظم پذیری و قانونمندی توسط آحاد مردم و مهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروز ، تصریح کرد: هرکس در کار خود قانون را رعایت کند در واقع تقوای الهی را پیشه کرده است.
امام جمعه شهرستان ورامین گفت: نظام اسلامی در مقایسه با نظام های قبلی در جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و در وضع آشفته منطقه ،ما در بهترین شرایط امنیتی هستیم و این امر با هدایت رهبر معظم انقلاب و اتحاد مردم تحقق پیدا کرده است .
آیت الله محمودی با بیان اینکه امنیت نعمتی است که از جانب خدا و به دست نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی به مردم هدیه می شود، بیان داشت:نیروی انتظامی حق بزرگی بر مردم دارد و بنده نیز از همه کارکنان ناجا و فرمانده انتظامی شرق استان تهران قدردانی و همه شما را در این کار پر مسولیت دعا می کنم.
لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار سردار “ناظری” با تبریک عید نوروز و یاد و خاطره شهدای والامقام از جمله شهید “سید مصطفی محمودی” فرزند برومند امام جمعه ورامین یاد و خاطره آنان را گرامی گرداشت و گزارش عملکرد نوروزی پلیس در تامین نظم و امنیت و تمهیدات فرماندهی شرق استان تهران در حفاظت از جان و اموال مردم را در این ایام تشریح کرد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *