تلاش ناجا تحقق منویات مقام معظم رهبری است / مبارزه جدی با قاچاق از اولویت های مستمر

فرمانده نيروي انتظامي با تاکید بر اینکه تلاش ناجا تحقق منویات مقام معظم رهبری است، گفت : مبارزه جدی با قاچاق از اولویت های مستمر پلیس است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “حسين اشتري” در حاشیه حضور در گلستان شهداي اصفهان اظهار کرد: روز گذشته در سفر به شهر مقدس قم و در ديدار با پنج تن از مراجع معظم تقليد، گزارشی از اقدامات نيروي انتظامي در سال 95 و اولويت های سال 96 ارائه کردیم و بحمدالله همگي ابراز رضايت مندي و خرسندي خود را از عملکرد پليس اعلام داشتند و در اين خصوص توصيه ها و تاکيد هايي ارائه دادند که ان شاءالله بتوانيم از راهنمايي آن بزرگان در اجراي بهتر ماموريت هاي خود بهره بگيريم.
وی افزود: اميدواريم بتوانیم درراستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در سال 96 با شعار ” اقتصاد مقاومتي ، توليد و اشتغال” گام هاي خوبي برداريم؛ نيروي انتظامي در خصوص مبارزه با ورود قاچاق کالا و ایجاد امنيت اشتغال به خصوص برای تولید کنندگان اقدامات موثری در کشور داشته و خواهد داشت.
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: همه ما در مجموعه نیروی انتظامی با نشاط و آمادگي به دنبال خدمت رساني بیشتردر سال جدید هستیم تا رضايت مقام معظم رهبري مد ظله العالي و امام زمان (عج) را نيز فراهم كنيم.
وی در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبري در خصوص نيروي انتظامي که فرمودند ” کارکنان نیروی انتظامی مجاهدين في سبيل الله هستند” افزود: روحیه جهادی در کارکنان ناجا وجود دارد و باید اين شاخص معنوی و بزرگ را در سازمان ارتقاء دهیم و با اهتمام و توجه به شعار رهبر معظم که “انقلاب و انقلابي بودن شرط است” بتوانيم با تلاش مضاعف خود در سال 96 رضايت شهداي عزيز را فراهم کنيم.
سرداراشتري يکي از وظايف همگانی را زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و تکریم خانواده شهدا دانست و گفت: ما هرچه داريم از برکت خون شهداست و بايد قدردان این عزیزان باشيم خصوصا شهداي نيروي انتظامي که در راه امنيت کشور به شهادت رسیدند.
وي در پايان در خصوص اولويت هاي نیروی انتظامی در سال 96 گفت: مبارزه جدي با قاچاق کالا، پيشگيري از وقوع سرقت ها، تقويت آموزش و رسيدگي به معيشت و توانمندي کارکنان در سال 96 از اولویت های نیروی انتظامی است.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *