تحقق شعار سال نیازمند عزم همگانی است / مهارت افزایی و ارتقاء اخلاق حرفه ای از اولویت های سال جاری یگان ویژه ناجا

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزم همگانی است، گفت : در کنار توجه به معنویات، ارتقاء اخلاق حرفه ای و مهارت افزایی از اولویت های کاری یگان های ویژه ناجا است.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” حسن کرمی” در جمع کارکنان یگان ویژه استان کردستان، پیروزی انقلاب اسلامي را مهم ترین رویداد تاریخ معاصر دانست و اظهار کرد: درک و فهم دقيق انقلاب و دستاوردهای این مهم، از وظایف اصلی همگان است.
وی افزود: منويات و تدابیر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به ویژه انتخاب شعار سال توسط معظم له در ابتداي هر سال، در واقع نقشه راه و بهترين شيوه صیانت از انقلاب اسلامی را به ما آموزش مي دهد.
فرمانده یگان های ویژه ناجا در ادامه با اشاره به نامگذاري سال جاري توسط معظم له به نام “اقتصاد مقاومتی،تولید ـ اشتغال” ، بيان کرد: تحقق اين شعار مانند يک پازل است که تک تک افراد در آن نقش دارند و بايد ديد که هرکس چطور مي تواند در راستاي اين شعار حرکت کرده و آن را اجرا و عملي کند .
این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اينكه حفظ ارزش هاي نظام جمهوري اسلامي از اولويت هاي كاري پلیس به شمار مي رود، گفت: با پيروي از رهنمود هاي ولايت فقيه مي توان در مسیر تعالی کشور حرکت کرد.
فرمانده یگان های ویژه ناجا خاطر نشان کرد: رویکرد اجتماعی یگان های ویژه ناجا در سند راهبردی، کاملا ملموس است و این سند، نقشه راه و چشم انداز پنج ساله ششم پلیس ویژه، به شمار می آید.
سردار کرمی اضافه کرد: ما به دنبال ارتقاء “اخلاق حرفه ای” در بین کارکنان هستیم و رسيدن به اين هدف مهم، همكاري و همیاری همه سبز جامگان را می طلبد.
وی در پایان ” مهارت افزایی” را یک اصل برشمرد و گفت: توجه به معنویات، آموزش، ارتقاء بیش از پیش آمادگی جسمانی و نظم و انضباط در کارکنان باید چشم گیر باشد و باید در تمام حوزها شاهد رشد و پیشرفت نسبت به سنوات گذشته باشیم./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *