کی‌روش: به‌دنبال ۳ امتیاز کامل از دیدار با قطر هستیم/ عجله‌ای برای گلزنی نداریم


کارلوس کی‌روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با قطر گفت: این‌جا هستیم تا سه امتیاز کامل را از این بازی کسب کنیم اما عجله‌ای هم برای گلزنی نداریم.

به گزارش سادس، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار با قطر در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸، اظهار کرد: خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که در قطر حضور داریم برای تیم قطر هم آرزوی موفقیت می‌کنم اما مطمئن باشید که ما این‌جا هستیم تا سه امتیاز کامل را از این بازی کسب کنیم و به جام جهانی روسیه صعود کنیم.

او درباره این که آیا در بازی با قطر با حریفی روبه‌رو خواهد شد که بسته و دفاعی بازی می‌کند؟ گفت: پس از شروع بازی و سپری شدن دقایقی از آن می‌توان به این سوال پاسخ داد.

در ادامه خبرنگاری به کی‌روش گفت با توجه به این که قطر برای صعود به جام جهانی نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد، این بازی را چطور می‌بیند؟ گفت: بارها گفته‌ام که ما قطر را به خوبی می‌شناسیم و با سیستم و طرز تفکر این تیم آشنا هستیم. ما عجله‌ای برای گلزنی نداریم چون بازی فردا و بازی هفته آینده برابر چین می‌تواند در راه صعود به جام جهانی به ما کمک کند ولی این قطر است که سعی بیش‌تری باید بکند تا به گل برسد.

وی افزود: بازیکنان قطر چند هفته است که در اردو به سر می‌برند و این می‌تواند برای این تیم یک امتیاز مثبت تلقی شود. مطمئن هستم که فردا بهترین تیم به نتیجه لازم دست پیدا می‌کند.

کی‌روش در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا با توجه به تغییر سرمربی قطر فکر می‌کند حریف فردای ایران نسبت به بازی رفت تغییری کرده است؟ گفت: ما اطلاعات لازم را راجع به قطر داریم. سرمربی و بازیکنان این تیم را کاملا می‌شناسیم. فوساتی نمی‌توانست ظرف سه چهار ماه معجزه کند اما بازیکنان قطر خوب هستند ولی ما آن‌ها را کاملا می‌شناسیم.

او در ادامه خطاب به یکی از روزنامه‌نگاران قطری گفت: کسب پیروزی، سرنوشت تیم‌ها را تغییر می‌دهد اما امیدوارم وقتی شما از پیروزی حرف می‌زنید، روی سخن‌تان با تیم ملی ایران باشد.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: در تیم ملی ایران همیشه یک قدم را در نظر می‌گیریم و می‌خواهیم در ۹۰ دقیقه پیش رو بهترین تیم زمین باشیم و هر بار که بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم، پیروزی‌مان را تضمین کرده‌ایم. فردا شاهد بازی خوبی بین دو تیم خوب ایران و قطر خواهیم بود.

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی درباره جنگ روانی که سرمربی قطر به راه انداخته و گفت که چرا کی‌روش به جای صحبت درباره ملیت بازیکنان قطر، درباره ملیت بازیکنان پرتغال حرف نمی‌زند؟ گفت: وقتی من این گونه صحبت‌ها را انجام نداده‌ام، اگر خورخه فوساتی مربی باتجربه‌ای باشد آن حرف‌ها را به من نسبت نمی‌دهد. بنابراین من درباره این حرف‌ها هیچ نظری ندارم.

ادامه دارد …

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *