دو خدمت جديد ثامن پرداخت و پايا در دسترس مشتريان

در راستاي ارائه خدمات نوين و سرعت در خدمت‌رساني به مشتريان به همت معاونت فن آوري اطلاعات موسسه اعتباري ثامن و شرکت ثامن ارتباط عصر دو خدمت جديد ثامن پرداخت و پايا در دسترس مشتريان قرار گرفت.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن،به گفته حسين رضوانيان مدير انفورماتيک موسسه اعتباري ثامن سامانه پايا خدمت جديدي از موسسه اعتباري ثامن است که امکان انتقال الکترونيک وجوه بين حساب‌هاي مشتريان موسسه اعتباري ثامن با ساير بانک‌ها را براي مشتريان محترم را فراهم آورده است .
بنابراين گزارش حداکثر سقف انتقال وجه از يک حساب در يک شبانه‌روز از طريق اينترنت بانک و سامانه مبلغ ۳۰ ميليون ريال مي‌باشد .
خدمت ديگر و جديد موسسه اعتباري ثامن ، ثامن پرداخت مي‌باشد که جهت بهره‌برداري گسترده و گرافيکي از بستر USSD تهيه‌شده است که بر روي بستر USSD و بستر اينترنت به‌صورت آنلاين قابل بهره‌برداري مي‌باشد اين نرم‌افزار بر روي گوشي‌هاي هوشمند اندرويدي ، IOS و ويندوزي پياده‌سازي شده است .

با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توان تراکنش‌هاي بانکي را به‌صورت آسان و سريع انجام داد و با مزايايي همچون بارکد خوان داخلي براي پرداخت قبض ، خواندن و مجزا نمودن اس ام‌اس‌هاي قبض ، خواندن شماره تلفن‌هاي دستگاه براي شارژ مستقيم ، ايجاد ميانبر براي انجام امور بانکي ، احراز هويت با اثرانگشت (IOS) و… اين امر را تسهيل کرده است.

به نقل از رضوانيان هدف اين نرم‌افزار سرعت بخشيدن ، آسان نمودن و بالا بردن امنيت انجام امور بانکي مي‌باشد که به همين منظور از جديدترين فنّاوري‌ها براي توسعه آن استفاده‌شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *