برقراري نظم و امنيت ، اجر فراواني نزد خداوند دارد

امام جمعه بروجرد تأمين نظم و امنيت و آرامش در جامعه را كاري سخت و دشوار خواند و گفت: برقراري نظم و امنيت در جامعه، اجر و پاداش فراواني نزد خداوند متعال دارد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، حجت الاسلام والمسلمين “حسن ترابي” امام جمعه بروجرد ، نظم و امنيت و آرامش چهارشنبه آخرسال را ، مرهون زحمات فرمانده و كاركنان انتظامي اين شهرستان دانست.
وي از عملکرد فرمانده و کارکنان انتظامي بروجرد در تامين امنيت مطلوب و تلاش هاي مضاعف برای تامين امنيت چهارشنبه آخرسال ، قدرداني کرد.
حجت الاسلام ترابي اظهار کرد : برخورد قاطع پليس با اراذل و اوباش باعث افزايش سطح اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در برابر هنجارشكنان شده و رضايت مندي مردم را نسبت به پليس خدمتگزار فراهم كرده است.
وي در ادامه سخنان خود امنيت را ، يكي از مهم ترين مسائل مورد توجه خداوند متعال دانست و خاطر نشان کرد : خداوند در قرآن كريم از امنيت و خوف بسيار ياد كرده و كاركنان نيروي انتظامي بايد افتخار كنند كه متولي برقراري امنيت مردم هستند؛ زيرا رضايت خداوند در گرو رضايت مردم است.
امام جمعه بروجرد ، تأمين نظم و امنيت و آرامش در جامعه را كاري سخت و دشوار خواند و گفت: برقراري نظم و امنيت در جامعه، اجر و پاداش فراواني نزد خداوند متعال دارد.
وي ، کار نيروي انتظامي را سخت و طاقت فرسا دانست و تصريح کرد : برترين عمل ها پرمشقت ترين عمل هاست .
حجت الاسلام ترابي تصريح کرد : برنامه ها و طرح هاي مختلف اين فرماندهي در شب جهارشنبه آخرسال ، منجر به امنيت مطلوب شد و ما خود شاهد نظم و امنيت بهتري بوديم چرا كه مردم با آسايش و آرامش بهتر به مراسم چهارشنبه آخر سال پرداختند .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *