برگزاری مسابقات آسیایی والیبال افتخار تاریخی برای استان اردبیل است


والیبال

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برگزاری مسابقات آسیایی والیبال یک افتخار تاریخی برای مردم فرهنگ دوست و ورزش دوست این استان می‌باشد.

به گزارش سادس، ایوب بهتاج در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری مسابقات آسیایی والیبال یک افتخار تاریخی برای مردم فرهنگ دوست و ورزش دوست این استان است، گفت: عملیات طرح کف‌پوش سالن رضازاده از ششم فروردین ماه آغاز و تا 16 فروردین ماه نیز تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات والیبال اردبیل خواهد شد.

وی از انجام تمهیدات لازم برای پخش مستقیم این مسابقات از شبکه‌های ملی و بین‌المللی خبر داد و افزود: تمامی قردادها با مراکز اقامتی و هتل‌های شهرستان سرعین نیز برای اقامت و اسکان تیم‌های خارجی شرکت کننده در مسابقات آسیایی والیبال انجام شده است.

نادر فلاحی رئیس هیات والیبال استان اردبیل نیز با بیان اینکه کف‌پوش سالن رضازاده از کشور فرانسه خریداری شده و آماده چینش و نصب است، گفت: برای برگزاری این مسابقات دو سالن مجزا پیش‌بینی شده است که در همین راستا 250 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز، تکمیل و بهره‌برداری از این سالن‌ها برای تخصیص یافته است.

وی با اشاره به لوگوی مسابقات آسیایی والیبال نیز گفت: طبق توافقاتی که با کنفدراسیون والیبال انجام شده است، این لوگو به احتمال زیاد برگرفته از طرحی از گنبد الله الله مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی طراحی شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *