محرز: ما رانیری را فراموش نمی‌کنیم


ریاض محرض

هافبک الجزایری به انتقاد از منتقدان لستر پرداخت و گفت‌: بازیکنان لستر هیچ وقت خدمات ارزشمند رانیری را فراموش نخواهند کرد.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات ماه گذشته فوتبال اروپا، اخراج کلودیو رانیری از لسترسیتی بود که باعث شد کرک شکسپیر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و نتایج خوبی هم کسب کند که از جمله شکست سویا و لیورپول بوده است.

انتقادات زیادی از بازیکنان لسترسیتی به دلیل حمایت نکردن از رانیری به زبان آورده شده است. ریاض محرز که سال گذشته بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس انتخاب شد، با رد این ادعاها، گفت‌: کسانی که در داخل باشگاه نیستند لطفا اظهار نظر نکنند. آن‌ها در جریان این نیستند که چه اتفاقاتی در باشگاه افتاده است. به همین دلیل آن‌ها صلاحیت داوری ندارند. آن چه که در رسانه‌ها درباره ما گفته می‌شود درست نیست و صحت ندارد. وقتی شما در باشگاه حضور ندارید و نمی دانید که چه اتفاقاتی در رختکن رخ داده است اطلاعات کافی ندارید که در این مورد صحبت کنید. ما هیچ وقت رانیری را فراموش نخواهیم کرد و می دانیم که او چه خدمات ارزنده‌ای را به باشگاه ارائه کرد و باعث شد فصل گذشته شگفتی‌ساز لیگ برتر انگلیس شویم. ما همه از اخراج رانیری ناراحت هستیم،  ولی به تصمیم باشگاه احترام می‌گذاریم. باشگاه این تشخیص را داده است تا با او قطع همکاری کند و مربی جدیدی در تیم حضور داشته باشد تا شوک جدیدی به تیم وارد شود. خوشبختانه این شوک جواب داد و ما توانستیم لیورپول و هال سیتی را شکست دهیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم با برتری برابر سویا به مرحله بعدی صعود کنیم.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عصر امروز (جمعه) در موناکو فرانسه برگزار می‌شود و هشت تیم راه یافته به این مرحله از جمله لسترسیتی حریفان‌شان را خواهند شناخت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *