رفتار نیروی انتظامی در رضایت مندی مردم بسیار موثر است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: رفتار نیروی انتظامی در رضایت مندی مردم بسیار موثر است.

به گزارش سادس به نقل ازمهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با جانشنی فرماندهی ناجا، اظهار کرد: ماه رمضان ماه تطهیر است و پیامبر (ص) برای این ماه به مردم آماده باش می دادند.

امام جمعه گرگان بیان کرد: در این ماه ما به مهمانی خدا دعوت می شویم و آن هم نه یک مهمانی معمولی بلکه ما مهمانی گرامی هستیم و باید قدر این ماه را بدانیم.

وی مهمترین سرمایه ای که انسان از زندگی اش بر می دارد را دل سالم عنوان کرد و گفت: باید در زندگی خود قلب سلیم یا دل سالم را به دست بیاوریم و آن قلبی است که از شرک خالی باشد.

آیت الله نورمفیدی، ایام ماه رمضان و بخصوص شب قدر راه بهترین فرصت برای آمرزش عدانست و تصریح کرد: روح ما هم مانند بدن چرک می شود و باید آن را شست و شو داد و حمام دل انسان ماه مبارک رمضان است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: ما در حدی که مسائل را دیده ایم از عملکرد حوزه انتظامی استان راضی هستیم.

وی با بیان این که سرمایه انسان از راه عمل او به دست می آید، افزود: من نسبت به نیروی انتظامی حساسیت دارم، زیرا نیروهای مسلح در پادگان ها هستند و با مردم سر و کار ندارند، ولی نیروی انتظامی دستگاهی است که با مردم سروکار دارد.

امام جمعه گرگان، رفتار نیروی انتظامی را در رضایت مندی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: از نظر ظاهر هم نیروی انتظامی بسیار برای مردم مهم است در جامعه اثر می گذارد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در مسائل دینی ما هم درباره ظاهر انسان ها توصیه شده است. حتی گفته شده اگر دو امام جماعت از هر نظر با هم مساوی باشند آن کس که ظاهر بهتری دارد مقدم تر است.

وی درباره مبارزه با بدحجابی اضافه  کرد: برخوردهای فیزیکی با بدحجابی فایده ای ندارد. هزینه های زیادی برای حجاب و عفاف شده است ولی باید کار حساب شده ای در این زمینه کرد. مساله بد حجابی باید با راه های اساسی و بنیادی حل کرد.

آیت الله نورمفیدی با تاکید بر این که بدحجابی گناه است، گفت: این پدیده آثار سو اجتماعی دارد و باید با آن برخورد شود ولی روش برخورد بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان به رفتار امام برای تبریک سال میلادی جدید اشاره کرد و گفت: پیشنهاد داده بودم تا برای عید نوروز کاری جدید انجام شود و عید را همراه اشعاری از حافظ و سعدی که درباره حجاب است تبریک بگوییم تا تاثیر غیر مستقیم داشته باشد، اما بودجه آن تامین نشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *