از عملکرد شفاف شرکت تقدیر شد

درمجمع شرکت تأمين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانك مسكن از عملکرد شفاف این شرکت تقدیر شد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی  بانک مسکن، در مجمع عمومي شركت تأمين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانك مسكن که  با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران اين شركت در محل سالن جلسات شركت گروه مالي بانك مسكن برگزار شد؛ پس از ارائه و گزارش مدير عامل و قرائت گزارش حسابرسي، مدير عامل گروه مالي، از عملكرد شفاف و خوب اين شركت تقدير کرد.

در این مجمع  حسابرس مستقل و بازرس قانوني شركت در اظهار نظر خود درخصوص صورت هاي مالي شركت تامين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانك مسكن ، عملكرد مالي و وجوه هاي نقدي آن را براي سال مالي منتهي به تاريخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۵ از تمامي جنبه ها با اهميت  و طبق استانداردهاي مالي حسابداري به نحو مطلوب ارزيابي كرد.

بر اساس این گزارش، اخذ گواهينامه استاندارد GMP، استقرار سيستم جامع مكانيزه در يكي از مجتمع‌هاي رفاهي، راه اندازي سيستم CRM ، مديريت ارتباط با مشتريان در مراكز رفاهي و اخذ گواهي تعالي منابع انساني از انجمن مديريت منابع انساني ايران، از جمله اقدامات و دستاوردهاي شاخص اين شركت طي سال گذشته بوده است.

شايان ذكر است شركت تأمين نيروي انساني و خدمات پشتيباني بانك مسكن از مجموعه شركت هايي است كه سهام آن متعلق به بانک و اداره ی آن بصورت وكالتي به گروه مالي بانك مسكن واگذار شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *