رمز موفقيت پليس اعتماد عمومي است / افزايش 44 درصدي رضايتمندي شهروندان از عملكرد پليس گلستان

فرمانده انتظامي استان با اشاره به افزايش 44 درصدي رضايتمندي شهروندان از عملكرد پليس گلستان گفت: رمز موفقيت پليس اعتماد عمومي است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “علي‌اكبر جاويدان” احترام به حقوق شهروندي با توجه به تاثير آن در شکل گيري، تحکيم و تقويت روابط اجتماعي و افزايش تعاملات اجتماعي و به تبع آن ارتقاء احساس امنيت مردم را امري بسيار مهم و قابل توجه در هر جامعه و مورد تاكيد پليس عنوان كرد.
وي گفت: تكريم ارباب رجوع موضوعي مهم و پراهميت و مورد تاكيد فرماندهان و مسئولان انتظامي است زيرا پليس خود را خادم مردم مي‌داند و افتخار مي‌كند كه خادم مومن‌ترين مردم دنيا است.
فرمانده انتظامي استان گلستان خاطرنشان كرد: يكي از موضوعاتي كه در اصل جامعه‌محوري پليس مورد تاكيد است، كسب اعتماد عمومي براي افزايش مشاركت مردمي در برقراري نظم و امنيت در جامعه است.
سردار جاويدان ادامه داد: جلب اعتماد عمومي و پاسخ به نيازهاي انتظامي مردم از پايه‌هاي اساسي و اصلي جامعه‌ محوري پليس است.
وي اضافه كرد: برگزاري ديدارهاي چهره به چهره مردم با فرماندهان و مسئولان انتظامي، باعث افزايش اعتماد و رضايتمندي مردم از پليس خواهد شد كه باعث مي‌شود مردم با پليس در برقراري نظم و امنيت عمومي مشاركت بيشتر و بهتري را داشته باشند.
اين مقام ارشد انتظامي استان در ادامه افزود: رمز موفقيت پليس اعتماد عمومي است و سازماني مي تواند موفق باشد كه در ارائه خدمات مورد نياز به مردم اعتماد و رضايتمندي را در آنها ايجاد نمايد.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به برگزاري 23 جلسه ديدار مردمي در سطح مساجد گرگان و رسيدگي به مشكلات شهروندان ،تصريح كرد: از ابتداي سال تاكنون 34 هزارو 198 شهروند طي تماس با سامانه 197 نكته نظرات،انتقادات،شكايات و تقدير خود را از عملكرد پليس عنوان كرده اند.
سردار جاويدان با اشاره به كاهش 17 درصدي انتقادات شهروندان از عملكرد پليس از ابتداي سال تصريح كرد: پنج هزارو223 نفر در اين تماس ها از عملكرد مثبت ماموران پليس در استان تقدير كردند.
فرمانده انتظامي استان در پايان با بيان اينكه پنج هزارو 909 نفر در اين تماس ها راهنمايي هاي لازم را دريافت كردند، گفت:بقيه تماس هاي شهروندان در خصوص پيشنهاد ،شكايت، انتقاد، تقدير وتشكر وبخشي نيز غير قابل رسيدگي بوده است.
سردار جاويدان در پايان خاطر نشان كرد: ميزان رضايتمندي شهروندان از عملكرد پليس در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 44 در صد افزايش را نشان مي دهد.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *