پردرآمدترین ورزشکار جهان کیست؟

ورزشکاران به خصوص فوتبالیست ها یکی از پردرآمدترین های دنیا محسوب می شوند و در این میان برخی از آنها دستمزد و درآمدهایی نجومی دارند و برای خیلی ها مهم است که بدانند چه کسی پرآمدترین ورزشکاران در سطح دنیا است.

به گزارش سادس   رویکرد به نقل از «سی. ان. ان» نوشت: بر اساس جدیدترین لیست دستمزد ورزشکاران فوربس، «کریستیانو رونالدو»، که پیش از این تیم رئال مادرید را به قهرمانی لیگ اروپا رساند، درحال حاضر با درآمدی بالغ بر ۸۸ میلیون دلار که در سال گذشته از وی ثبت شده، در صدر بالاترین دریافت دستمزدهای سالانه قرار دارد.

بر اساس این گزارش این سایت «لیونل مسی» آرژانتینی نیز با درآمدی بالغ بر ۸۱.۴ میلیون دلار درسال گذشته در رتبه دوم و پس از «رونالدو» قرار دارد.

مجله کسب و کار ایالات متحده آمریکا نیز برای چهارمین سال پیاپی «رونالدو» را در صدر جدول ۱۰۰ نفر از پردرآمدترین ورزشکاران قرار داده است.

پیش بینی می شود رونالدو در طی رقابت های فوتبالی ۲۰۱۶ فرانسه نیز بالاترین رتبه را در بین فوتبالیست ها شرکت کننده در این بازی ها نیز کسب کند.

بر اساس این جدول سال ۲۰۱۵، جمع درآمد ۱۰۰ ورزشکار پردرآمد دنیا بالغ بر ۱۳.۱۵ میلیارد دلار بوده است.

«راجر فدرر»، با ۶۷.۸ میلیون دلار و «نواک جوکوویچ»، با ۵۵.۸ میلیون دلار درآمد در رتبه های بعدی این درآمدهای میلیونی قرار دارند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *