كشف بیش از 150 هزار عدد انواع مواد محترقه غير مجاز در زنجان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اينكه توزيع انواع مواد محترقه زمينه ساز بسياري از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال است از كشف 150 هزار و 256 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “علي آزادي” اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غير مجاز، شناسايي و دستگيري قاچاقچيان در دستور كار عوامل انتظامي استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام كار اطلاعاتي، ماموران موفق شدند طي یک عمليات غافلگیرانه 54 هزار و 125 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز را از یک واحد صنفي كشف و متهم را دستگیر کنند.
سرهنگ آزادي گفت: همچنین ماموران پليس امنيت عمومي استان زنجان در دو عملیات دیگر موفق شدند 96 هزار و 131 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز را از دو واحد صنفی در شهرستان زنجان کشف کنند در این زمینه دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه اقدامات قانوني در اين زمينه صورت گرفته است، خاطر نشان كرد: در راستاي پيشگيري از بروز خطرهاي احتمالي مواد محترقه و منفجره در آخرين روزهاي سال، طرح تشديد برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه در دستور كار پلیس شهرستان قرارگرفته است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *