نصیری‌نیا: نبود تیم بزرگسالان به کیفیت جام فجر لطمه می‌زند


مسابقات جهانی وزنه برداری

قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان گفت: نبود تیم بزرگسالان قطعاً به کیفیت جام فجر لطمه وارد می کند و اگر مسابقات در زمان بهتری برگزار می‌شد، کشورها ترغیب می‌شدند با تیم‌های اصلی خود قدم به مسابقات بگذارند.

شاهین نصیری نیا در گفت و گو با سادس درباره غیبت تیم ملی بزرگسالان در دومین دوره جام فجر و حضور تیم ملی جوانان  بیان کرد:  فدراسیون که با افتخار می‌گوید جام فجر در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت رسیده است، می‌توانست این جام را با حضور تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان و حتی منتخب بهترین‌های مسابقات قهرمانی کشور برگزار کند تا به مسابقات اعتبار بیشتری دهد، این تجربه‌ای جدید هم برای وزنه‌برداران ایران بود.  اکنون با  عدم برنامه‌ریزی خوب از سوی  فدراسیون این امر محقق نشده است.

 او ادامه داد: اگر برنامه‌ریزی بهتری صورت می گرفت و مسابقات در زمان بهتری انجام می‌شد ، کشورهای خارجی هم ترغیب می‌شدند برای این مسابقات با تیم‌های اصلی خود قدم به این رقابت‌ها بگذارند اما اکنون برای مثال آذربایجان  تیم اصلی اش را روانه بازی های کشورهای اسلامی خواهد کرد و  تیم ضعیف خود را به مسابقات جام فجر اعزام می‌کند.

نصیری‌نیا با اشاره به نبود تیم بزرگسالان گفت: نبود تیم بزرگسالان قطعاً به کیفیت این جام لطمه می‌زند. بی‌شک فدراسیون قصد شرکت دادن اعضای تیم ملی بزرگسالان را داشت اما زمان برگزاری را به درستی محاسبه نکرد .متأسفانه هزینه گزافی هم که برای این مسابقات شده است، نمی‌تواند آن را به سطح قابل قبولی برساند. سطح مسابقات با نبود تیم‌های قدرتمند جهان بسیار پایین است و هیچ خروجی برای وزنه برداری ایران ندارد. به نظر من تنها اهداف شخصی پشت برگزاری این مسابقات است چرا که منفعتی برای وزنه برداری ایران نخواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *