خبرهای پربازدید و فراگیر اجتماعی در نیمه اسفند


از امروز هفته منابع طبیعی آغاز شده و گروه اجتماعی سادس هفت روز پرخبری را پیش‌رو خواهد داشت، هفت روزی که پایان آن به پوشش نشست‌های خبری سالانه دستگاه‌های مختلف و تمهیدات نوروزی نهادها ختم خواهد شد تا اسفند به یکی از ماه‌های پرتراکم خبری برای خبرنگاران تبدیل شود.

به گزارش سادس، گروه اجتماعی سادس در نیمه اسفندماه بیش از 55 خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که در این میان خبری از کانال تلگرام وزیر بهداشت که دوباره بخاطر اظهارنظر جنجالی‌اش عذرخواهی کرده بود، بیشترین بازدید را به خود اختصاص داد. در این خبر قاضی‌زاده هاشمی از همه هموطنان پوزش طلبیده و اعلام کرده که بزودی هیاتی را به بدره می‌فرستد.

افزایش پلکانی حقوق حداقلی بگیران تامین اجتماعی میز دومین خبر پربازدید گروه اجتماعی ایسناست که علی ربیعی، وزیر کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است. خواب آشفته ترنس‌ها نیز سومین خبر پربازدید روز یک‌شنبه است که خبرنگار سلامت سادس با حضور در انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ملال جنسیتی تهیه کرده است.

محمدحقانی، رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار شهری سادس، از آژیر قرمز خشکسالی تهران خبر داده و گفت که گستره یک میلیون و ٦٤٨ هزار کیلومتر مربعی ایران و ٦٤٨ کیلومتر مربعی تهران، با ابعاد و به اشکال مختلف، گرفتار خشکسالی شده است، این خبر چهارمین خبر پربازدید گروه اجتماعی سادس بود.

یادداشتی از منوچهر جهانیان – رئیس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ درباره روز درختکاری و ارتباط آن با حقوق شهروندی نیز پنجمین خبر پربازدید سادس در روز درختکاری بود.

سرتیتر خبرها

دیگر خبرهای فراگیر اداره اجتماعی نیز در ادامه این گزارش آمده است.

ماهانه بیش از یارانه ها، مستمری می پردازیم، این نقل قول مستقیم تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی است که خبرنگار خانواده سادس؛ آن در پوشش داده است. نوربخش با اشاره به اینکه کل بدهی دولت به تامین اجتماعی تا سال ۸۴، ۴۰۰۰ میلیارد تومان بود گفته بود: این رقم به علت افزایش تعهدات بدون منبع در ابتدای دولت یازدهم به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسید و یک میلیون مستمری بگیر به آمار مستمری بگیران ما اضافه شد تا جایی که اکنون به صندوقی تبدیل شدیم که بیش از هدفمندی و یارانه ، مستمری می‌دهیم.

سرهنگ قاسمیان، رییس پلیس ترافیک شهری ناجا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی سادس از آغاز طرح نوروزی پلیس در معابر شهری همزمان با اجرای این طرح در جاده‌ها خبر داده است، طرحی که بناست در شهرهای مسافرپذیر و مسافرفرست سراسر کشور با استراتژی‌های مختلف اجرایی شود.

سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت در حاشیه مانور نوروزی نیروهای بهداشت محیط – که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد نیز از حضور 20 هزار بازرس بهداشت در برنامه سلامت نوروزی خبر داد.

سرار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی نیز امروز تاکید کرده که پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش را در چهارشنبه‌سوری نخواهد داد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه برای منشور حقوق شهروندی درباره محیط زیست برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده است، گفت: توجه به محیط زیست به عنوان یکی از محورهای آموزش و اصلاح رفتار باید از دوره کودکی و نوجوانی آغاز شود. او همچنین گفته بود: امسال 257 روز سالم و پاک در تهران داشته‌ایم.

علی محمد ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد نیز در نشست خبری که امروز خبرنگار خانواده سادس پوشش داده اعلام کرد که جشن روز نیکوکاری از روز چهارشنبه (١٨ اسفندماه) به مدت ۲ تا ۳ روز در کل کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *