شهبازی: زمین با کیفیت تأثیر زیادی در نمایش یک فوتبال زیبا دارد

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن بازی در ورزشگاه فولاد شهر را برای هر دوتیم مثبت ارزریابی کرد و گفت: به دلیل اینکه هر دو تیم فوتبال را به خوبی بازی می‌کنند، به ویژه تیم ما که متخصص بازی زمینی هستیم می‌تواند در ارائه فوتبالی ناب و با تکنیک بسیار مؤثر باشد و تماشاگران فوتبال زیبایی را شاهد باشند.

به گزارش سادس، سمیه شهبازی در نشست خبری پیش از بازی با شهرداری بم اظهار کرد: ابتدا باید بگویم خوشحالم که نشست خبری پیش از بازی به عنوان بدعتی جدید و مثبت در راستای تقویت و رشد ورزش بانوان در اصفهان و توسط تیم آینده سازان برگزار شد. امیدوارم این مسئله فرهنگ سازی شده و انجام آن کمک بیشتری به رشد و رسانه‌ای‌تر شدن فوتبال بانوان کند.

وی در خصوص بازی تیمش در مقابل شهرداری بم و شرایط  حاکم بر هر دو تیم خاطر نشان کرد: خوشبختانه دو تیمی این هفته در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، که فوتبال را خوب می‌فهمند و در زمین اجرا می‌کنند، تیم بم، تیمی است که به دنبال حاشیه نیست و توانسته با نگهداشتن ترکیبی ثابت از انسجام تیمی خوبی برخوردار شود. تیم ما با آنالیزی که از این تیم داشته از نظر فنی و روحی کاملاً آماده این بازی است، البته شرایط از نظر روحی و فشار بازی برای ما سبک‌تر از شهرداری بم است، چرا که این تیم برای کسب رتبه بهتر در جدول محکوم به پیروزی است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن با اشاره به مصدومیت کوثر کمالی و فاطمه عادلی افزود: البته این بازیکنان نیز در جریان اردوهای ملی دچار مصدومیت شدند، منتظر مجوز پزشک تیم هستیم تا در خصوص بازی کردن یا نکردن آن‌ها تصمیم گیری کنیم. مصدومیت‌هایی که این روزها بازیکنان با آن مواجه می‌شوند بیشتر به دلیل آماده نبودن بازیکنان و نداشتن بدنسازی‌های خوب پیش از شروع لیگ است. اگر این مسئله برای تمام تیم‌ها فرهنگ سازی شود و زمان کافی برای انجام دوران بدنسازی زیر نظر مربیان اختصاصی باشد، با وجود فشار اردوهای ملی و تیم‌های باشگاهی بازیکنان به این شدت دچار آسیب نمی‌شوند.

شهبازی ادامه داد: با وجود مصدومیت این بازیکنان نفرات خوبی بر روی نیمکت داریم که می‌توانند جای خالی آن‌ها را پرکنند، خوشبختانه تیم آینده سازان بر روی یک بازیکن نمی‌چرخد و تمامی نفرات، تیم را تشکیل می‌دهند. اگر تا کنون نتایج خوبی در تیم رقم خورده، داشتن بهترین خط دفاع، حمله و یا خانم گل، نتیجه یک کار گروهی و تیمی بوده است. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم در بازی روز جمعه جشن قهرمانی را در اصفهان با تماشگران خانگی بگیریم و در ادامه لیگ با خیال راحت به مصاف حریفان برویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن حمایت رییس هیئت فوتبال استان و مساعدت باشگاه ذوب آهن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به حساسیت این بازی و در خواستی که از هیئت فوتبال مبنی بازی در یکی از ورزشگاه‌های طراز اول استان، هیئت فوتبال با انجام مذاکراتی که با باشگاه ذوب آهن داشت و نگاه مثبت مدیریت این باشگاه به ورزش بانوان قرار شد این بازی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود، که تأثیر زیادی در به نمایش گذاشتن فوتبال زیبای دو تیم خواهد داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *