شایسته سالاری، تعهد و تخصص از مهمترین ملاک های انتصاب مدیران در نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی استان معیار انتظامی در انتصابات را شایسته‌ سالاری دانست و گفت: یکی از شاخص‌ها در انتصابات بحث تعهد است.

 به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، “سردار سید محمود میرفیضی” در مراسم آئین تکریم و معارفه رئیس پلیس راه استان که با حضور سردار “حمیدی” رئیس پلیس راه ناجا، مهندس “نبیان” معاون عمرانی استاندار و سایر مسئولان استان برگزار شد،گفت: به کارگیری فناوری روز ، استفاده از دانش و اطلاعات به روز شده و بکارگیری افرادی مومن، دلسوز ، خلاق و افرادی که بتوانند در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی مطالبات و خواسته های مردم باشند از مهمترین مولفه های نیروی انتظامی در انجام ماموریت ها است .

فرمانده انتظامی استان، افزود: نگاه نیروی انتظامی به ماموریت ها نگاه قانون گرایانه و حرفه ای است و نیروی انتظامی خود را مدافع و نماینده مردم در حفظ حقوق شهروندی آنان می داند .

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در استان و این که امکانات ایجاد شده در استان تنها پاسخگوی نیاز مردم این منطقه است،گفت: با توجه به حجم گسترده مسافرت ها و حضور مسافران در ایام مختلف سال به مازندران، ترافیک در این استان یک موضوع ملی شده است.

سردار میرفیضی، تصریح کرد: اجتماعی بودن پلیس، در راهور تبلور می یابد که خدمات‌ رسانی، روان‌سازی ترافیک، قانون‌گرایی و برقراری نظم و انضباط اجتماعی از مهمترین شاخصه های آن است .

میرفیضی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 173 میلیون تردد در استان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: برای افزایش ایمنی راه ها، روان‌سازی ترافیک در جاده‌ ها و اصلاح هندسی زیر ساخت های ایجاد شده باید مد نظر دستگاه‌ های اجرایی قرار گیرد.

وی با تاکید بر افزایش مراقبت های الکترونیکی و فرهنگ سازی در راستای استفاده از حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: مدیریت ترافیک،موضوعی چند وجهی است و با کمک دستگاه‌ های اجرایی است که شاهد کاهش 16 درصدی تصادفات برون‌شهری در مازندران بوده ایم.

سردار میرفیضی با بیان این که مازندران در فصل زمستان نیز سومین استان پرتردد در کشور بوده است، گفت: بالابردن اشرافیت اطلاعاتی و قدرت پیش بینی از دیگر اهداف نیروی انتظامی برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات است .

وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی سرهنگ “خسرویان” در ارائه خدمتی شبانه روزی به مردم و مسافران در مدت زمان تصدی خود به عنوان سرپرست پلیس راه استان ،گفت: شایسته سالاری، خلاقیت، تعهد و تخصص، تعاملات و ارتباطات اجتماعی پلیس با مردم از مهمترین ملاک های انتصاب مدیران در نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی مازندران معیار انتظامی در انتصابات را شایسته‌ سالاری دانست و ادامه داد: یکی از شاخص‌ها در انتصابات بحث تعهد است.

میرفیضی با اشاره به اینکه افزایش خدمات و اقدامات سبب کاهش تصادفات در راه‌ های مازندران می‌شود، تصریح کرد: خدمات پلیس باید در کف خیابان به مردم ارائه شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *