آمادگی ایران برای برگزاری کنفرانس‌های بین المللی با موضوع مبارزه با مواد مخدر


وزیر کشور با تاکید بر آمادگی کشورمان در خصوص برگزاری کنفرانس‌های بین المللی با موضوع مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته مرتبط افزود: آمادگی داریم که در ایران پذیرای نمایندگان کشورهای مختلف برای برگزاری کنفرانس‌هایی همچون کنفرانس بین المللی تهران علیه مواد مخدر و جرایم سازمان یافته مرتبط باشیم.

به گزارش سادس، عبدالرضا رحمانی فضلی در اختتامیه کنفرانس بین المللی تهران علیه مواد مخدر و جرائم سازمان یافته مرتبط ضمن قدردانی از حضور نمایندگان کشورهای مختلف و همه شرکت کنندگان در این کنفرانس گفت: حضور شما در این اجلاس نشان دهنده علاقه شما برای مبارزه با مواد مخدر و روحیه مشارکت جویانه برای کمک به کسانی که در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان یافته قرار گرفته‌اند و نجات جان انسان‌هایی که در این راه مبارزه می‌کنند، است.

وی افزود: در کنفرانس بین المللی تهران علیه مواد مخدر و جرایم سازمان یافته مرتبط مباحث خوبی مطرح شد و به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین جمع بندی بسیار مناسبی نیز در انتهای این اجلاس ارائه شده است که امیدواریم این جمع بندی در نشست وین به بحث گذاشته شود و همه نسبت به عملیاتی شدن چنین نتایجی گام‌های موثری برداریم.

به گزارش سادس در این جلسه یوری فدوتوف، مدیراجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد نیز گفت: برگزاری این کنفرانس بسیار مهم و به موقع بود. معتقدم صحبت‌ها و بحث‌های مفیدی در این کنفرانس انجام شد و قطعا بسیاری از نتایج این کنفرانس و چنین کنفرانس‌هایی در نشست وین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که تعاملات منطقه‌ای برای اجرای برنامه‌های منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان یافته مرتبط با آن ادامه پیدا کند و همچنین تبادل تجربیات اطلاعات در خصوص شبکه‌های قاچاق مواد مخدر نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *