تایید میزبانی تهران در رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی آسیا


سنگنوردی

اجلاس سالیانه اتحادیه آسیایی سنگنوردی از صبح امروز آغاز شد و در این اجلاس، میزبانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی آسیا در تهران تایید شد.

به گزارش سادس، امروز (پنجشنبه) اجلاس سالیانه اتحادیه آسیایی سنگنوردی در شهر بانکوک آغاز شد. این اجلاس با حضور نمایندگان ۱۴ کشور آسیایی (اندونزی، مغولستان، نپال، قرقیزستان، سنگاپور، چین تایپه، هنگ کنگ تایلند، ژاپن، چین، اندونزی، مالزی، ایران و پاکستان) و حضور رییس فدراسیون جهانی سنگنوردی “مارکو اسکولاریس” در حال برگزاری است.

در این جلسه حاضران به اتفاق آرا با میزبانی تهران در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی آسیا موافقت کردند. این رقابت‌ها طی روزهای ۱۱ تا ۱۵ سپتامبر (۲۲ تا ۲۵ شهریور) در تهران برگزار خواهد شد.

در ادامه اجلاس و در گزارش کمیته فنی اتمام دوره کارورزی داوران ایران “فرزام دیانی”، “خدیجه جهانبخش سفیدی” و “رویا دانایی” اعلام و مدرک داوری قاره‌ای او تأیید شد.

همچنین در این جلسه “محمود هاشمی” رییس کارگروه بین الملل فدراسیون به عنوان نایب رییس غرب و جنوب غرب این اتحادیه و “آرتیمس فرشاد یگانه” (مسئول بخش طراحی کارگروه صعودهای ورزشی فدراسیون و طراح قاره‌ای) به عنوان عضو کمیته فنی مسابقات فدراسیون سنگنوردی آسیا (Sport Department) انتخاب شدند.

همچنین اعضای کمیته فنی مسابقات پس از بررسی سوابق و تایید صلاحیت و رأی‌گیری از بین تمام متقاضیان توسط کمیته فنی مسابقات فدراسیون آسیا معرفی شدند.  رقابت‌های سنگنوردی سال ۲۰۱۶ و تقویم ۲۰۱۷ نیز در این اجلاس مورد بررسی قرار گرفت.

نمایندگان ایران در این اجلاس «فرزام دیانی» (مسئول بخش داوری کمیته صعودهای ورزشی فدراسیون و داور قاره‌ای ایران)، «آرتیمس فرشاد یگانه» (مسئول بخش طراحی کمیته صعودهای ورزشی فدراسیون و طراح قاره این فدراسیون) و «محمود هاشمی» (مسئول کارگروه امور بین‌الملل فدراسیون) هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *