زیدان: تنها به خاطر 10 دقیقه ابتدایی عصبانی هستم


زین الدین زیدان

سرمربی رئال مادرید تنها از عملکرد تیمش در 10 دقیقه نخست بازی عصبانی است.

به گزارش سادس و به نقل از آس، رئال مادرید در دیداری معوقه در لالیگا دو بر یک مغلوب والنسیا شد. زین الدین زیدان پس از این شکست گفت: بازی را در 10 دقیقه ابتدایی از دست دادیم. شروع خیلی بدی داشتیم. اغلب شروع خوبی داریم اما برابر والنسیا این اتفاق برعکس رخ داد. حریف دوبار دروازه مان را باز کرد سپس بهتر بازی کردیم اما دیر شده بود، خیلی دیر. در 10 دقیقه نخست بازی نه آماده بودیم و نه متمرکز. یکشنبه باید در لالیگا به مصاف حریفمان برویم. اکنون باید استراحت کنیم و به بازی های پیش رو فکر کنیم. شرایط خوبی برای جمع آوری امتیازات داریم. والنسیا در 10 دقیقه نخست خوب بازی کرد سپس کمی افت کرد. می توانستیم امتیاز های این بازی را کسب کنیم.
سرمربی رئال مادرید افزود: نگران نیستم. تنها به خاطر 10 دقیقه ابتدایی همه عصبانی هستیم اما چاره ای نیست. در فوتبال عملکرد اهمیت زیادی دارد و در آن 10 دقیقه همه چیز درست پیش نرفت. 80 دقیقه فرصت جبران داشتیم تلاش خود را کردیم اما برخی مشکلات وجود داشت.حریف به ما ضد حمله زد، اتحاد داشت و توانست از ما پیشی بگیرد. با تغییر بازیکنان می خواستم روش بازی مان را عوض کنم.

زیدان در ادامه اظهار کرد:رافائل واران دچار آسیب دیدگی شد و او را تعویض کردیم. در 10 دقیقه ابتدایی تمرکز نداشتیم که این موضوع روی ضربه زدن حریف به ما تاثییر گذار بود. در دوئل ها حریف برتر بود و ما در کنترل توپ ضعیف بودیم. این موضوع باعث شد ما را به جهنم بفرستند. فوتبال این چنین است. ورزش طولانی است و باید حواس جمع تر باشیم. در مجموع بازی توپ را در اختیار داشتیم و تنها در ضربات نهایی ناکام بودیم. پیش از بازی می دانستم در صورت پیروزی هم چیزی تمام نشده است. می دانیم که اکنون شرایط برایمان سخت شده است. با این حال باز هم صدرنشین هستیم.
سرمربی فرانسوی در پایان گفت: این شکست به ما ضربه نزد. باید خود را برای بازی آینده مان آماده کنیم. فرصت خوبی برای کسب امتیاز و بیشتر کردن فاصله داشتیم. از والنسیا انتقاد نمی کنم. آن ها 10 دقیقه خوب بازی کردند و بعد نتیجه را حفظ کردند. به والنسیا تبریک می گویم.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *