سیچلو: می‌خواهم مثل همیشه بهترین عملکرد را با والیبال ایران داشته باشم


خوان سیچلو

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال می‌گوید هنوز تصمیمی درباره انتخاب دستیارانش نگرفته و تلاش می‌کند با تیم ملی امیدهای ایران بهترین نتیجه را در آسیا کسب کند.

خوان مانوئل سیچلو در گفت‌وگو با سادس ، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت: همواره برای والیبال و مسئولان فدراسیون ایران احترام قائل بودم و تا حد امکان تمامی پیشنهاداتشان را قبول کردم. آن‌ها از من خواستند هدایت تیم ملی را قبول کنم و من هم به مانند همیشه می‌خواهم در هر جایگاهی که هستم بهترین عملکرد را برای والیبال ایران داشته باشم.

او درباره آغاز تمرین‌های تیم ملی والیبال امید ایران نیز گفت: باید خیلی زود تمرین‌هایمان را برای مسابقه‌هایی که پیش رو داریم، شروع کنیم. بازیکنانی که از تیم امید درگیر لیگ هستند، بعد از پایان بازی‌ها به ما اضافه می‌شوند. تلاش می‌کنیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا که میزبان هستیم، بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال درباره کادر فنی این تیم نیز گفت: هنوز تصمیمی درباره این موضوع نگرفته‌ام و باید با مشورت فدراسیون کادرم را مشخص کنم.

سیچلو درباره دستیاران ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال هم گفت: من نمی‌توانم درباره دستیاران او نظری بدهم. تصمیم نهایی را خود کولاکوویچ باید بگیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *