عملیات سپاه ضربه شصت محکمی به رژیم صهیونیستی بود

فرمانده پایگاه بسیج شهید موسوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه انجام عملیات نظامی به موقع، ارزشمند و غرورآفرین بامداد امروز ایران اسلامی علیه رژیم صهیونیستی نشان دهنده اوج قدرت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است گفت: انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی این بار هم استقلال خود را در این تصمیم نشان داد.

مهدی جلالی در گفت‌وگو با سادس، با بیان اینکه انجام عملیات مذکور نشان دهنده اوج قدرت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا و در طی این سال‌ها با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی این بار هم استقلال خود را در این تصمیم نشان داد.

وی با بیان اینکه مجد، عظمت اسلام و مسلمین و انقلاب اسلامی را همیشه و همواره شاهد هستیم افزود: این اقدام برای اسرائیل جنایتکار و غاصب با همه تهدیدات و جنایت‌هایی که در طول این سال‌ها داشته، ضربه شصت محکمی بود.

فرمانده پایگاه بسیج شهید موسوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه دنیا متوجه جایگاه پوشالی رژیم صهیونیستی شده است، ادامه داد: همه اقدامات و تجهیزات نظامی و گنبد آهنینی که برای حفاظت از مرزها پیش بینی کرده بود با اقدام به موقع سربازان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی به وضعیت نابسامان‌تر، آشفته‌تر و بهم ریخته‌تر تبدیل شد.

جلالی با بیان اینکه پیام این اقدام این است که جمهوری اسلامی همواره پشتیبان مظلومان عالم است و خواهان جنگ نیست گفت: جمهوری اسلامی قطعا به کشورهایی که بخواهند به حریمش تعرض کنند مقتدرانه پاسخ داده، انتقام سخت و جواب دندان شکنی می دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول این سال‌ها با آموزه‌هایی که در معارف اسلامی و کتاب های درسی ذکر شده با خباثتهای رژیم صهیونیستی آشنا هستند افزود: دانش آموزان ما از پایه های ابتدایی با موضوعات متعدد و ارزشمندی با عناوین مختلف مانند «مسجد الاقصی»، «کودکان آواره و جنگ زده فلسطین»، «شعارهای حماسی و استکبار ستیزی» و …  آشنا هستند و می دانند رژیم صهیونیستی چه جنایتهایی را رقم زده است.

فرمانده پایگاه بسیج شهید موسوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از مردم خواست فریب تبلیغات سوء رسانه‌ها و شبکه‌های معاند را نخورند  اظهار کرد: مردم، دانش آموزان، جوانان و دانشجویان هوشیار باشند و تحت تاثیر تبلیغات سویی که دشمنان انقلاب اسلامی بعد از این ایام خواهد داشت قرار نگیرند تا حلاوت و شیرینی این انتقام سخت را بچشند؛ قطعا شر جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی انجام داده به خودش برمی گردد و روزهای پایانی خود را سپری می کند «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ».

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *