ساخت دو ورزشگاه برای معلولان در سال جدید

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ساخت دو ورزشگاه ویژه معلولان در سال جدید خبر داد.

به گزارش سادس، حمید صاحب در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران در واکنش به اقدامات شهرداری تهران برای معلولان و افراد آسیب دیده گفت: کانون‌های افراد دارای معلولیت در شهر تهران فعال است؛ به گونه‌ای که تمام برنامه‌هایی که برای معلولان طراحی و اجرا می‌شود را در این کانون‌ها بررسی می‌کنیم و از بهزیستی می‌خواهیم که این کانون‌ها را توسعه دهند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها و اردوهای فصلی برای معلولان برگزار می‌شود؛ به گونه‌ای که ۱۷۵ هزار معلول هر دو هفته یکبار در روزهای چهارشنبه در پارک‌ها کنار هم جمع می‌شوند، تصریح کرد: ۲۰ هزار نفر در مسابقات ورزشی معلولان شرکت کردند و این در حالی است که سال گذشته برای اولین‌بار این مسابقات با همکاری بهزیستی برگزار شد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل به دنبال اقدامات موثری برای معلولان هستیم، اظهار کرد: پیشنهاد ما در حوزه تاکسی‌های اینترنتی بود به گونه‌ای که این توان وجود دارد که از تاکسی‌های زیر نظر مدیریت شهری برای معلولان استفاده کرده و شهردار تهران نیز از این موضوع استقبال کرد.

صاحب با بیان اینکه برخی‌ها بازی و تفریح را تنها از جنبه سرگرمی مهم می‌دانند؛ اما جنبه درمانی آن هم مهم است، گفت: به دنبال ایجاد دو ورزشگاه دیگر به جز ورزشگاه حضرت ابوالفضل (ع) برای معلولان هستیم که جزو برنامه‌های امسال ما قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *