بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال

بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال

بعد از سرژ گنبری، کینگسلی کومان نیز به دلیل مصدومیت در دیدار با آرسنال غایب خواهد بود.

به گزارش سادس، بایرن مونیخ در هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا با ۲گل رافائل گوئررو در دقیقه ۶۵ و توماس مولر در دقیقه ۹۰ کلن را شکست داد تا پس از دو شکست متوالی، شاگردان توماس توخل رنگ برد را ببینند.

اتفاق تلخ در این دیدار برای بایرنی‌ها مصدومیت کینگسلی کومان بود. بازیکن فرانسوی تنها پس از ۵۰ دقیقه به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به جمال موسیالا داد. این بازیکن ۲۷ ساله که ظاهراً دچار مصدومیت عضلانی شده به نظر می‌رسد ادامه فصل را از دست داده و قادر به همراهی تیمش در دیدار با آرسنال نخواهد بود.

توماس توخل بعد از این دیدار گفت: نکته منفی بازی مصدومیت کینگسلی کومان بود. این مصدومیت من را خیلی ناراحت کرد چون می‌دانم که او چقدر سخت کار کرد و چقدر برای ما مهم بود. هنوز نمی توان درباره این مصدومیت صحبت کرد ولی او به احتمال زیاد در دیدار با آرسنال حضور ندارد.

کومان که پیش از این ۱۳ بازی بایرن در این فصل را به دلیل مصدومیت‌های مختلف از دست داده، بعید است بتواند در ادامه این فصل باواریایی‌ها را همراهی کند.

سرژ گنبری نیز روز چهارشنبه به دلیل مصدومیت عضلانی مقابل آرسنال غایب خواهد بود تا کار مونیخی‌ها برای دیدار برگشت سخت شود. 

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در حالی چهارشنبه شب در مونیخ برگزار خواهد شد که دیدار رفت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بایر لورکوزن امروز می‌تواند با برتری برابر وردربرمن عنوان قهرمانی در این فصل بوندسلیگا را به دست بیاورد و بایرن بعد از بیش از یک دهه، فصل را بدون کسب قهرمانی به پایان خواهد برد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *