این بازی جنگ واقعی بود/تیم ملی ارجحیت دارد

این بازی جنگ واقعی بود/تیم ملی ارجحیت دارد

سادس/اصفهان دروازه‌بان تیم هندبال مس کرمان گفت: بازی با سپاهان جنگ واقعی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. وقفه سبب افت تیم‌ها می‌شود، اما امری اجتناب‌ناپذیر است و تیم ملی ارجحیت دارد.

علی رحیمی پس از پیروزی برابر سپاهان و قطعی شدن قهرمانی مس کرمان در لیگ برتر هندبال در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: بازی سختی بود. سپاهان به برد نیاز داشت، البته از هفته قبل یک جورهایی قهرمانی ما مشخص بود و با این برد قطعی شد.امیدوارم بازی‌های بعدمان نیز همین روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: بازی جنگ واقعی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند.این فصل خیلی زحمت کشیدیم و با تمام کم و زیادها تلاش کردیم که به قهرمانی برسیم.

این گلر تیم ملی وقفه‌های ایجاد شده در لیگ را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: وقفه سبب افت تیم‌ها می‌شود و کمی در روند تیم‌ها شاید تغییر ایجاد کند، اما بازی‌های تیم ملی ارجحیت دارد.

محمد کیانی، بازیکن سپاهان نیز پس از این دیدار در خصوص شرایط تیمش به سادس گفت: وقتی دو تیم خوب رو به روی هم باشند، هر تیمی که بتواند از موقعیت‌ها بهتر استفاده‌کنند، برنده خواهد بود. بازی پویا و خوبی از هر دو تیم دیدیم

او ادامه داد: مس از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد. ما در اکثر زمان‌ها یک یار کم داشتیم. عادلانه باید نتیجه مساوی می‌شد.

این ملی‌پوش سپاهان یادآور شد: نیم فصل اول چند بازیکن خوبمان را از دست دادیم و نتوانستیم در ابتدا نتایج خوبی بگیریم. تا روز آخر تلاش می‌کنیم و امیدوارم نتیجه در شان سپاهان کسب کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *