اوزونیدس با فریاد: بگویند ببازید اما مسخره‌مان نکنند!

اوزونیدس با فریاد: بگویند ببازید اما مسخره‌مان نکنند!

سرمربی گل‌گهر به داوری دیدار با هوادار واکنش تندی نشان داد و در حالی که فریاد می‌زد گفت: بهتر است بعضی وقت‌ها بگویند که امروز، روز شماست و باید ببازید، نه اینکه ما را مسخره کنند.  

به گزارش سادس، ماریوس اوزونیدیس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تیم هوادار در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال گفت: هدف‌مان را از قبل می‌دانستیم و آمده بودیم برنده این بازی شویم. همچنین از اول فصل می‌خواستیم یکسری بازیکن را آماده کنیم. ما دوست نداریم اینطور ببازیم.

او ادامه داد: دوست ندارم درباره تیم هوادار صحبت کنم، برای اینکه طبیعی است آنها آمده بودند که با قدرت بازی کنند و اجازه ندهند ما کاری را انجام بدهیم.

سرمربی گل‌گهر که فریاد می‌زد، ادامه داد: بهتر است بعضی وقت‌ها بگویند امروز، روز شماست و باید ببازید، نه اینکه ما را مسخره کنند. چگونه می‌خواهند سطح فوتبال را عوض کنند؟ از اول فصل اشتباهات محرزی علیه ما می‌شود. من همیشه احترام گذاشته‌ام و هیچ اتفاقی نیفتاده است اما امروز ما را مسخره کردند.

او ادامه داد: من از اول فصل همیشه به بازیکنانم قبل از بازی گفته‌ام که حق ندارند به داور اعتراض کنند اما حق دارند و می‌بینید که چه اتفاقاتی می‌افتد. ما مشکلی نداریم اما نه اینکه به خاطر یکسری مسائل دیگر که تیم مقابل باید ببرد، ما باید ببازیم. از دقیقه اول مشخص بود که داور می‌خواهد چه کار کند. در کل آرزوی خوب برای تیم هوادار و مسعود شجاعی دارم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *