ربیعی: رشادت کردیم و تراکتور را بردیم

ربیعی: رشادت کردیم و تراکتور را بردیم

سادس/آذربایجان شرقی سرمربی ذوب‌آهن گفت: وقتی باشگاه با استعفای من مخالفت کرد، طبق قانون ایستادم و کارم را انجام دادم. خوشحالم که بچه‌ها بعد از استعفای من تلاش‌شان را کردند.

تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه سنگین ۴ بر یک مغلوب ذوب آهن شد.

به گزارش سادس، محمد ربیعی پس از این بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واقعا جو ورزشگاه عالی بود. به هواداران تراکتور، کادرفنی محترم‌شان و تیم مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم. واقعا جو بسیار خوبی بود.

او ادامه داد: امروز هم تیم ما بازی خوبی کرد. در بازی قبلی هم کیفیت خوبی داشتیم؛ آن بازی ننشست و این بازی نشست. به بچه‌ها تبریک و به تیم تراکتور خسته نباشید می‌گویم. به بچه‌های خودمان بابت رشادتی که داشتد و اجرای صحیح تاکتیک‌ها خسته نباشید می‌گویم. خیلی دوست داشتند ببرند و این بار را بردارند. من از آنها ممنونم.

ربیعی در واکنش به اینکه یک سرمربی همیشه برنده برابر تراکتور و خمس است، مطرح کرد: ایشان مربی بسیار خوبی هستند، اما این اتفاق برای خود من هم افتاده است. در بعضی بازی‌ها روند مسابقه به نفع شما نمی‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه آیا از استعفایش صرف نظر کرده است؟ بیان کرد: من در آن مقطع دست باشگاه را باز گذاشتم تا اگر فکر می‌کنند کسی می‌تواند بهتر عمل کند، تفکر جدیدی بیاید. وقتی باشگاه با استعفای من مخالفت کرد، طبق قانون ایستادم و کارم را انجام دادم. خوشحالم که بچه‌ها بعد از استعفای من تلاش‌شان را کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *