سیف‌الله‌پور: امتیاز گرفتن از صدرنشینان شیرین است/ پیشکسوتان سپاهان نباید فحش می‌خوردند

سیف‌الله‌پور: امتیاز گرفتن از صدرنشینان شیرین است/ پیشکسوتان سپاهان نباید فحش می‌خوردند

قائم مقام باشگاه نساجی گفت: امتیاز گرفتن از تیم‌های بالای جدول شیرین است.

به گزارش سادس، ایزد سیف الله پور بعد از بازی نساجی مازندران با سپاهان گفت: برای تیم‌هایی همچون ما امتیاز گرفتن از تیم های بالای جدول همانند سپاهان شیرین است. یک امتیاز گرفتیم که این امتیاز خیلی به کار ما می‌آید.

وی افزود: احساس می کنم داور برای ما می توانست یک پنالتی نیز بگیرد که امیدوارم نظر من اشتباه باشد. انتظاری که از کمیته داوران و حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی دارم این است که هفته‌های آخر بازی‌ها جدی‌تر گرفته شود چون با سرنوشت تیم‌ها بازی می شود.

سیف الله پور تصریح کرد: حیف است که سپاهان امتیاز نگیرد؛ تیم خوبی است. امروز از یک بابت هم ناراحت شدم، صحنه هایی که روی سکو از همان لحظه های اول صحنه های خوبی نبود و روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت. پیشکسوتان سپاهان نباید فحش می خوردند. من برای فتاحی (مدیر تیم سپاهان)، دوست و برادر خودم خیلی ناراحت شدم وی برای این تیم خیلی زحمت کشیده است. خارجی‌ها می روند و شاید متوجه خیلی چیزها نشوند اما برای رضا فتاحی پیشکسوت باشگاه نباید چنین چیزهایی گفته می شد.

وی درباره جایگاه شانزدهم برای تیم نساجی و وضعیت این تیم گفت: یک وقت هایی تیم وارد حاشیه می شود. ما قهرمان جام حذفی بودیم و در سه جبهه جنگیدیم و متاسفانه اتفاقاتی رخ داد تا تیم نتیجه نگیرد. همه چیز مهیا بود که تیم خوبی داشته باشیم اما اتفاقاتی افتاد که تیم نتیجه نگیرد. امیدوارم در ادامه مسیر بتوانیم تیم را نگه داریم قطعا این کار را انجام خواهیم داد و این قول را به مردم مازندران و قائمشهر می دهیم که سال آینده برنامه خوبی داشته باشیم تا تیم در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

قائم مقام باشگاه نساجی مازنداران در پاسخ به این پرسش که چرا جایگاه تیم با تعویض سرمربی نیز تغییر پیدا نکرد، افزود: از زمانی که الهامی آمده ما شمس آذر را شکست دادیم؛ تیمی که تمام تیم ها را شکست داده است. جلوی نفت آبادان به اعتقاد کارشناسان یک اتفاق رخ داد که نادر بود. همچنین مقابل ملوان بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. امروز جلوی سپاهان هم یک امتیاز گرفتیم و این نشان می دهد که روند تیم رو به رشد است‌. ان‌شاءالله در ادامه کار با الهامی می توانیم تیم را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و ساکت الهامی دوباره تیم را برای قهرمانی جام حذفی ببندد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *