کارلتو – پپ، دوئل رکوردداران

کارلتو - پپ، دوئل رکوردداران

دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در حالی در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند که مربیانشان رکورددار کسب پیروزی در تاریخ این رقابت‌ها هستند.

به گزارش سادس، تقابل کارلو آنچلوتی با پپ گواردیولا در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود؛ چرا که هر دو مربی عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته و رکورددار کسب پیروزی در این رقابت بزرگ‌اند. دیدار برابر منچسترسیتی دویستمین بازی کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپاست و این سرمربی ایتالیایی توانسته است ۱۱۳ پیروزی را در این لیگ بزرگ تجربه کند رکوردی در تاریخ این رقابت‌هاست.

پپ گواردیولا بعد از آنچلوتی بیشترین پیروزی را به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسانده است. این سرمربی اسپانیایی ۱۰۹ برد را در این رقابت‌ها تجربه کرده است؛ با این تفاوت که شمار بازی‌های کمتری نسبت به آنچلوتی داشته است.

گواردیولا و آنچلوتی این فرصت را دارند که با پیروزی در دو بازی رفت و برگشت در فصل جاری رکورد خود را بهتر کنند البته در هر حالت کارلتو همچنان رکورددار خواهد ماند.

در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا گواردیولا و آنچلوتی در نیمه‌نهایی برابر همدیگر صف‌آرایی کردند که در نهایت سیتی در مجموع به فینال راه پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *