واکنش نصیرشلال به ناکامی دهدار: وزنه ۲۱۴ کیلوگرم روی سهل‌انگاری افتاد

واکنش نصیرشلال به ناکامی دهدار: وزنه ۲۱۴ کیلوگرم روی سهل‌انگاری افتاد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: فکر می‌کردم رضا دهدار حتی وزنه ۲۲۰ کیلوگرم را هم بزند چون شرایط خوبی داشت.

به گزارش سادس، نواب نصیر شلال در واکنش به ناکامی رضا دهدار در کسب سهمیه المپیک دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه‌برداری بیان کرد: رضا دهدار در یک ضرب خوب کار کرد و توانست وزنه ۱۷۹ کیلوگرم را مهار کند که تاکنون در یک مسابقه رسمی این وزنه را نزده بود. برای دو ضرب هم شرایط بدنی او خوب بود. حرکت اول را انجام داد. وزنه ۲۱۴ کیلوگرم را می‌زد، می‌توانست در بین ۱۰ نفر اول رنکینگ المپیک قرار بگیرد. اولین مرتبه که می‌خواست وزنه ۲۱۴ کیلوگرم را بزند از روی سهل انگاری موفق به مهار این وزنه نشد. دومین مرتبه‌ای که می‌خواست وزنه ۲۱۴ کیلوگرم را بزند، بار روحی زیاد روی او بود و وزنه از پشت افتاد.

او ادامه داد: من قبلا هم گفته بودم شرایط او در رنکینگ خوب نبود و نفر هشتم نهم بود امروز هم دو وزنه‌بردار توانستند بیشتر از او وزنه بزنند و بالاتر از او قرار بگیرند و به این ترتیب او به رده یازدهم رنکینگ آمد. 

نصیرشلال با اشاره از دست رفتن این سهمیه المپیک گفت: پشت هر موفقیت یا هر شکستی یک گروه بزرگ از خانواده، مربی، دوستان، هم‌تیمی‌ها و مسئولانی که زحمت می‌کشند حضور دارند. به هر حال شرایط مسابقه هم با تمرین متفاوت است. رضا هم تلاش خودش را کرد و در یک‌ضرب عالی پیش رفت اما در دوضرب آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. 

او در پاسخ به این پرسش که فکرش را می‌کرد رضا دهدار نتواند سهمیه المپیک را بگیرد؟ تصریح کرد: فکر می‌کردم امروز بتواند حتی وزنه ۲۲۰ کیلوگرم را هم بزند چون در تمرینات این وزنه را زده بود و شرایط بدنی او خیلی خوب بود. ما باید حتماً وزنه ۲۱۴ کیلوگرم را انتخاب می‌کردیم تا او می‌توانست سهمیه را بگیرد و ۱۰۰ درصد هم باید این وزنه را می‌زد. حتی این برنامه را داشتیم که پس از ۲۱۴ کیلوگرم به سراغ وزنه ۲۲۰ یا ۲۲۱ کیلوگرم برویم تا بتواند مدال بگیرد چون از همه لحاظ آماده بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. 

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *