گنبری: این بازی مرگ و زندگی است

گنبری: این بازی مرگ و زندگی است

وینگر بایرن‌مونیخ عقیده دارد بازی با آرسنال برای تیمش بازی مرگ و زندگی است.

به گزارش سادس، سرژ گنبری معتقد است که بایرن‌مونیخ و آرسنال شانس مساوی برای پیروزشدن در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند.

بازیکنان بایرن پس از باخت سه بر دو مقابل هایدنهایم مصمم‌اند سه‌شنبه‌شب آرسنال را در لیگ قهرمانان شکست دهند. این بازی به‌ویژه برای سرژ گنبری که چندین سال در آرسنال به عنوان یک بازیکن جوان حضور ناموفقی داشت، دیدار خاصی محسوب می‌شود. گنبری سال ۲۰۱۶ به آلمان بازگشت و توانست بهترین دوران فوتبالش را در این تیم تجربه کند.

این بازیکن در مصاحبه‌ای که در سایت رسمی بایرن‌مونیخ منتشر شده است، درباره دیدار با آرسنال گفت: آرسنال مدت‌هاست که دوران خوبی را سپری کرده است و در شرایط خوبی قرار دارد. به‌خوبی آگاهیم که آرسنال بازیکنان خوب زیادی دارد و شانس صعود دو تیم ۵۰-۵۰ است. رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به ما کمک زیادی خواهد کرد و به همین خاطر این دیدار برای ما مهم است. شکست‌دادن آرسنال هدف بزرگ ماست. این بازی مرگ و زندگی است.

نکته قابل توجه این است که بایرن در سه دیدار اخیرش برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه پنج بر یک آرسنال را شکست داده است؛ یک بار در سال ۲۰۱۵ و دو بار در سال ۲۰۱۷ اما گنبری اعتنایی به این نتایج ندارد.

گنبری در پایان گفت: آنها قوی‌اند و تمام‌کننده‌های خوبی دارند و معمولا مالکیت توپ زیادی در بازی‌هایشان دارند. به هر حال در دیدار رفت تماشاگران نیز حامی آرسنال خواهند بود و کار دشواری در پیش داریم. این بازی مصاف دو تیم قدرتمند است.

گنبری از بازیکنان تاثیرگذار بایرن‌مونیخ به شمار می‌آید و با جدایی لواندوفسکی نقش او در تیم پررنگ‌تر شد. او از سال ۲۰۱۷ در بایرن‌مونیخ بازی می‌کند و سابقه حضور در تیم‌های آرسنال، وست‌بروم‌ویچ و وردربرمن را هم در کارنامه دارد.

در دیگر دیدار سه‌شنبه‌شب رئال‌مادرید در خانه به دیدار منچسترسیتی خواهد رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *