بارش‌ رگبارهای بهاری اصفهان را فرا می‌گیرد

سادس/اصفهان کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌ رگبارهای بهاری پراکنده و وزش باد از روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین تا پایان هفته مناطقی از استان را فرا می‌گیرد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با سادس، درخصوص وضعیت جوی در سه روز پیش‌رو، اظهار کرد: گذر متناوب امواج ناپایدار از فراز استان از امروز تا پایان هفته جاری، ادامه خواهد داشت، از امروز نیز، در بیشتر مناطق استان گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید را انتظار داریم که در برخی ساعات شدت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه روزهای دوشنبه و چهارشنبه (۲۰ تا ۲۲ فروردین) احتمال رگبار پراکنده در برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود، افزود: از عصر روز سه شنبه تا روز پنجشنبه رگبار بهاری ابتدا در نیمه غربی و به‌تدریج در سایر مناطق انتظار می‌رود ضمن اینکه شدت بارش در نیمه غربی و نیمه شمالی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در این روزها وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب است، گفت: دمای هوای استان نیز طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد و بر همین اساس بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خور وبیابانک با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای دو درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *